2015. március 3., kedd

Haul| 2015 Február

Sziasztok!

A február hónap nekem különleges volt, hisz Valentin napkor születés napom volt. Éppen ezért rengeteg mindent vettem "ezt szülinapomra megveszem magamnak" felkiáltással  A bejegyzésbe nem kerül bele pl a fürdőruha amit most vettem, de azt befogom mutatni vagy videóban vagy kép formájában a héten vagy jövő héten, ugyanis készítek majd Mit viszek magammal most márciusban Bükfürdőre. Amiről majd hozok a szokásomhoz híven képes beszámolót is :)


Na de kanyarodjunk is vissza a témához nézzük miket vásároltam:


 Naturangyal kuponomat felhasználtam az egyik kedvenc termékemre A kézkrémemre. Kaptam hozzá egy ajándék termék mintát.


 A nyereményjátékhoz vett ajándékokat magamnak is megvettem.


 Első Rimmel termékeimet is beszereztem leakciózva: 

Kate rúzsát, kicsit világosabb élőben.


 Szép csillogós rúzs


 Szempilla spirál: 

 Manikűr pedikürhőz megvettem egy ilyen szép gépecskét. Utálom reszelni reszelővel. Kíváncsi vagyok, hogy fog szuperálni.

 Két sampon, a Garnier a kedvencem mostanság, róla még lesz szó a közel jövőben 


 Körmös dolgok, 3 körömlakk, és egy dekorációs készlet 


Mindenhol kerestem egy ilyen vattapamacs tartót, de nagyon sokalltam az árát. A KIK-ben megtaláltam 630ft-ért

 3 essence terméket is vettem: Fekete szemceruzát, 4es palettát és az új ecsetükből a korrektor ecsetet


 Hajgumi és hullámcsat

 Panthenol a hajamhoz:



 3 Rossmanos ecset, 1utazó púder ecset és két szemhéjpúder ecsetet.


 Hogy tetszik az új kép kompozíció? Jó volt kicsit kreatívkodni a képek készítése közben is :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése