2018. október 22., hétfő

Dm Kedvencek őszi káprázat

Egy óriási doboz amit most nem sorsolással hanem vásárlással lehetett megvenni az leső 500 leggyorsabb tudott vásárolni ebből a dobozból. 11 perc alatt fogyott el biztos volt olyan aki többet rendelt én is gondolkodtam, hogy 2db-ot kéne vásárolni de úgy gondoltam adok esélyt másnak is arra, hogy örömet szerezzen magának.

Akkor nézzük miket is tartalmazott a doboz, tudom tudom mostanság nagyon sok ilyen bejegyzés van, de igyekszem a tesztekkel is jönni és a csomagokban lévő termékeket is bemutatom ahogy tudom tesztelni és ahogy tudom írni a bejegyzéseket.  Na de vissza kanyarodva nézzük a termékek mik is pontosan amik a dobozban vannak.

A doboz tényleg hatalmas nagy mint a képen is látszik. Különleges kialakítása van ami úgy néz ki mintha két teteje lenne, ezért akár ajándékba is szánhatjuk ezt az arany színű igazi őszi dobozt.

A tartalma:

Helia-D micellás sminklemosó és hidratáló arctisztító kendő, 74 db

A sminklemosó és hidratáló arctisztító kendőben lévő micellák magukhoz vonzzák a szennyeződéseket és sminket így segítve azok könnyű és kíméletes eltávolítását a bőrről. Alkohol vagy szappan használata nélkül, gyulladásgátló seb regeneráló és hámképző hatóanyagokat tartalmaz hatóanyagai késleltetik a bőr kiszáradását. Minden bőrtípusra.

Kicsit szkeptikus vagyok mivel már találkoztam a márkának egy ilyen kendőjével és az csípte a szemem így félve fogom kipróbálni, de mindenképp adok neki egy esélyt.


Sensodyne Pronamel Whitening fogkrém, 75ml
A Sensodyne Pronamel fogkrém kifejezetten érzékeny fogakra lett kifejlesztve, hogy megvédje azokat a savak okozta eróziótól. Mindennapi használata segít megszilárdítani a fogzománcot. 1450 ppm nátrium-fluoridot tartalmaz.
 
Férjem ezt a márkát használja, így biztos vagyok benne, hogy ezt is kifogja próbálni és beszámolunk majd a tapasztalatairól. Én továbbra is egy másik márkát használok a problémás fogaimra.

Nature Box barackos tusfürdő 385ml
Nature Box avokádós sampon 385ml

A Nature Box nem olyan régen jött be kis hazánkba, nézegettem már egy ideje, hogy ki kéne próbálni így most alkalmam nyílik rá. A barackot imádom az illata eszméletlenül finom ahogy elfogy amit most használok akkor ezt fogom bevetni így hamarosan olvashatjátok is a tesztet róla. Az Avokádós sampon ami hajregeneráló hatást és töredezettség mentesítést ígér. Szerintem ezt is hamarosan bevetem hátha segít a hajhullásomon egy kicsit.


Physicians Formula Murumuru Butter pirosító



Hihetetlen könnyű és ultrakrémes textúra, ami kombinálja a púdert és a krémes pirosítót. Murumuru, cupuacu és Tucuma vajjal. Magában vagy smink felett is használható. Állatkísérlet-mentes, bőrgyógyászatilag tesztelt, hipoallergén. 4 árnyalatban kapható

Úgy érzem el kell kezdenem tényleg sminkelni mivel egyre több sminktermék érkezik hozzám és pl ez a termék is annyira vonz, hogy kipróbáljam. Már csak meg kéne tanulnom jól sminkelni és akkor örömmel használnám az összes terméket.

Balea ápoló krém arcra és testre sheavajjal, 250ml

Ezt a terméket szerintem el fogom ajándékozni mert nem nagyon használok arckrémet vagy testápolót, ha használok akkor is leginkább a Bio-oilt mert még így is rengeteg van pedig sokszor használom.

s.He Stylezone khol kajal fekete szemceruza,001

Ez az egyik termék amit nem tudom, hogy fogok használni, hiszen nem volt rajta a kupakja és magát a dobozt is összefirkálta és el van ferdülve a hegye pedig nagyon kíváncsi vagyok mit tud mennyire tartós illetve ha sminkelek akkor mostanság egy spirál illetve ha a szám nincs teljesen kiszáradva akkor egy kis rúzst teszek fel.

Ui: képzeljétek, írtam a DM-nek, hogy sérülten érkezett a termék és kicseréltethetem a hozzám legközelebb eső üzletükben. Pozitív nagyon.

Naan organikus nyaklánc






A „naan” egy organikus lelki táplálék, mely társ a mindennapokban, kiegészít és erőt ad viselőjének. Fizikai formában bőr táskáin, bőr kiegészítőin, ékszerein és ruháin keresztül ölt testet. A kollekciók darabjai, kiegészítői kézzel készülnek, a magas minőségű alapanyagokból.
A brand alapfilozófiája az, hogy kortól függetlenül Mindenki álmokkal, célokkal, vágyakkal teli és ezekért képes tenni!


A doboz teljes tartalma:


Nektek, hogy tetszik? Melyik termékről írjak elsőnek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése