2017. február 14., kedd

TAG| Valentin nap


Sziasztok! Ma egy különleges Tag bejegyzést hoztam nektek, mégpedig a Valentin napról én hogyan viszonyulok hozzá és hasonló kérdések. Fogadjátok sok sok szeretettel.

 

1.Jelenleg kapcsolatban vagy?

Erre a kérdésre azt tudom válaszolni, hogy nem, mert már férjem van. Annyira jó ezt így leírni.

2.Nagydolognak tartod a Valentin napot?

Annyira nem tartom nagydolognak, de egy két kisebb figyelmesség nagyon jól tud esni, és én is nagyon nagy szeretettel szoktam pici dolgokat csempészni a napba. Viszont minden más napba is csempészünk valami romantikát.

3.Szereted a virágokat?

Ha igen, akkor mi a kedvenced?
Igen nagyon szeretem, A vörös Rózsát illetve az Orchideát szeretem a legjobban.

4.Melyik a kedvenc csokid?

A Milka mogyorós mazsolás.

5.Randi este! Étterembe mész, vagy laza programot szervezel, esetleg házhoz szállíttatsz?

Étterem esetleg mozi és egy romantikus sétálás.

6.Mit szólnál ahhoz, ha a barátod egy plüss macit venne neked ajándékba?

Én örülnék neki, szeretem a plüssöket. De már megkaptam a legnagyobb ajándékot tőle, amit adhatott. A kisfiúnkat.

7.Kedvenc romantikus könyv?

Danielle Steel: Randevú a reménnyel. Ezt vagy 100szor eltudnám olvasni


8.Kedvenc romantikus film?

Igazából nincs kedvencem, mindent megnézek, ami jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése