2016. június 1., szerda

TESZT| Essence Lash princess spirál


Sziasztok! Ma egy spirál tesztel jöttem, mégpedig egy igazán hercegnős darab így ki akartam próbálni, akciós volt a spirál és egy szemhéjtus került annyiba, mint maga a spirál, így úgy éreztem, hogy meg kell vennem. Majd utána az egyik Pixiboxban is volt, így van itthon belőle két darabom, amit nem bánok, mert jó kis hétköznapi spirál.





A csomagolása elég különleges egy estélyire emlékeztet, ami nagyon szép fekete erre került egy gumis dekoráció, mégpedig rózsaszín és narancssárga színből egy fűző minta. Nagyon elegáns és szép engem már ez levett a lábamról. 

A kefe is nagyon különleges kicsit hajlított, ami a vége felé teljesen elkeskenyedik így a belső pillákat is könnyen elérjük vele ugyan úgy, ahogy az alsó pillasort is nagyon könnyű kifesteni. Nem szilikonból készült, így aki nem kedveli azt a fajtát azoknak tökéletes választás lehet. A színe nagyon szép fekete szép intenzív még a pillákon is. 

Néha hajlamos összetapasztani a pillákat, dúsítani nem dúsít annyira intenzíven, de nagyon szépen hosszít és kiemel. Nagyon jó hétköznapi darab, mert kicsit feltűnő, de nem annyira hivalkodó. Egy problémám van vele, az az, hogy néha lepereg, és ha nem figyelünk, könnyen pandaszemünk lehet, de ha időközönként ránézünk, akkor nagyon jól kordában lehet tartani.

Nem bántam meg, hogy megvettem/megkaptam nagyon jó kis termék a hétköznapokra így mindenképp ajánlom, hogyha egy olcsó, de jó spirált szeretnétek.

Próbáltátok már, hogy tetszett?



1 megjegyzés:

  1. A pandaszemek miatt bizonyos spirálokat már csak felső szempillasorra kenek. Jól néz ki a csomagolás!

    VálaszTörlés