2015. április 7., kedd

TESZT| Ellen tampon super

 Sziasztok!

Ennyire intim dolgot, még sosem mutattam be a blogon, de úgy gondoltam, hogyha már tesztelhettem egy ilyen terméket akkor mért ne mondjam el a tapasztalataimat. De elsőre egy kicsit beszéljünk magamról.









Sajnos vagy nem sajnos, hátrahajló méhem van, ennek következtében vagy csak ilyen szerencsétlen vagyok, de a méhszájam nagyon lent van. Így nagyon sok tampon kényelmetlen, nyom. Amikor nyom akkor egész hátra nyíllal a medence csontomba úgy viszont annyira nyűgös vagyok, hogy én menekülnék el egy lakatlan szigetre, csak ne kelljen senkinek elviselnie mert hisztis vagyok nagyon. De tényleg elviselhetetlen az az érzés amikor sehogy se jó mert mindenhogy fáj. 

A fenti képen láthattatok egy másik terméket az Intim krémet azt is használtam már, de nem tudok még róla véleményt alkotni, mert nem használtam eleget, annyit viszont tudok, hogy ne fájt ott lent a mensi 3-4. napján ami szokott kicsit.

Ilyen konzerv dobozban kapjuk a terméket, amin van egy műanyag kupak. Ami szerintem roppant jó tartó, én kicsi kiszerelést kaptam így egy DIY bejegyzésben majd át alakítom úgy, hogy teljesen diszkrét legyen mármint a külseje és ebben fogom hordani majd a Tamponokat, ugyan is a tampont tartóban nem fér el a super méret csak a normál.




Kinyitva találunk benne két szagtalanítót ami tényleg jó ötlet. Mert így biztos, hogy nem történik semmi probléma a termékkel.
Az ellen® probiotikus tampon egyedülálló módon ötvözi a hüvelyi panaszok kezelésére használt készítmények gyógyhatását, a tamponok jól ismert, klasszikus funkcióival. Nem igényel plusz tisztasági betétet. A probiotikumokat ott tartja, amíg az szükséges, nem folyik ki, így azok megfelelően meg tudnak telepedni a hüvely falán.
Számos felmérés kimutatta, hogy a nők leggyakrabban hüvelyi fertőzések miatt fordulnak orvoshoz. A kutatások eredményei alapján elmondható, hogy négy nőből, legalább háromnak biztosan voltak már hüvelyfertőzéssel kapcsolatos panaszai és ezek nagyon gyakran újra és újra visszatérő problémákat okoznak. A menstruációs vér lúgos kémhatása rontja a hüvely védekezőképességét, teret adva a fertőzéseknek. Egy meglévő hüvelyi fertőzésnél félbeszakítja és elmossa az addigi kezelés hatását, amennyiben az elkezdődött.
Az ellen® probiotikus tamponnal pont akkor sokszorozod meg a tejsavtermelő jótékony baktériumaid számát, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Az ellen® probiotikus tampon orvostechnikai eszköz, amelyet a svédországi Karolinska Intézetben fejlesztettek ki. A hüvelyi egészség helyreállításának és megőrzésének Nyugat-Európában rendkívül elterjedt és széles körben alkalmazott eszköze. Rendszeres használata a menstruáció alatt az egészséges hüvelyflóra fenntartását és megerősítését szolgálja. Az ellen® név az LN®, azaz Lacto Naturel® rövidítés kiejtéséből származik. A Lacto Naturel® a szabadalmaztatott tejsavbaktérium törzseket jelenti.(ellentapon.hu)


Ami elsőnek extra pozitív dolog ebben a termékben az az, hogy egy mozdulattal kinyílik, nem kell vele szenvedni perceket, mire kitudod bontani magából a fóliából.
A bejegyzés elején írtam, hogy engem kb minden Tampon nyom, az ELLEN tampon egyáltalán nem nyomott, észre sem vettem, hogy fent van. Nagyon jó nedvszívó képessége van, nem áztam sosem át, pedig volt olyan, hogy a munkába annyira elvoltam havazva, hogy mondjuk nem 2-3 óra hanem 4 óra múlva tudtam csak kimenni WC-re. Máskor már egy két csepp már kijött volna más tamponból.

Összességben 10/10 pontot adok az Ellen tamponnak!

* Semmilyen szerződést nem írtam alá, hogy csak pozitív véleményem lehet a termékről, mindent a saját tapasztalásom alapján írtam le.

7 megjegyzés:

  1. Én inkább betét párti vagyok. Valahogy engem nem szokott zavarni, hogy ott van, sőt, lehet beteg, de még szeretem is. :D A tampontól viszont mindig valami éles, szúrós érzés szokott lenni, és utána jönnek a gyulladások, mindenféle undorító, erősen büdös váladék kíséretében. És ez érdekes a mini verziónál nem jön elő, a normáltól jönnek ezek a fertőzések. Egyszer már komolyabb baj is volt, és ennek nem szeretném kitenni még egyszer magamat, ne adj a páromat.
    Annyira nem vonz ez sem, mert tökéletesen tudok nélküle élni, de nagyon jó ötletnek gondolom, hiszen valakinek ez a kényelmesebb. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mini tampont én soha életemben nem használtam még, azt se tudom milyen az. Nekem a Betét nagyon sokszor kidörzsölt bármilyet használtam, így fel adtam. Hála még semmilyen fertőzésem nem volt a tampontól. De ez a fajta tényleg nagyon bevált :)

      Törlés
  2. Eleinte mikor "nagykislánylettem" akkor a betétet használtam, hisz bőven elég volt az is. Majd ahogy beállt rendesen a dolog, muszály voltam a minit is alkamazni a betét mellett, mert úgy ép hogy kibirtam vele 1 órát. Később, már normált használtam, amivel plusz 1 órát nyertem. Nagyon utáltam olyankor a pirosbetűs napokat, főleg az iskolában, mert persze a lányvécék elenyésző számban voltak, sokan vártak nem volt mindig garantált a 10 perces szünetben a bejutás... Majd szakmán elkeztem gyógyszert szedni, ami hál istennek beállította mondhati percre pontosan és mellette a mennyiséget is csökkentette. Így az első (a legrosszabb) napon se kellett azon aggodnom ha elentünk, hogy kibirom e a 2-3 órás shoppingolást wc nélkül.
    Alapból Ob-val kezdtem a tampon ismerkedést, és mivel anyum is azt használja. Nekem tökéletesen bevált. Egyszer próbáltam egy olcsóbb tampont, amire sokan esküdtek, de egyáltalán nem vált be. Fájt felhelyezni, és nem is mindig tudtam. Így inkább kiadom az Ob-ért azt a pénz és semmi kép nem kisérleteznék még akkor sem ha 100 darabot vennék 200 forintért. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az OB egyáltalán nem vált be, pedig több fajtát is próbáltam belőle, nagyon Nyomott folyamatosan stb stb. Mondjuk ebből látszik mennyire különbözünk egymástól :)

      Törlés
  3. Szerintem nagyon jó, hogy írtál erről cikket, lányok vagyunk, magunk között, fontos beszélni erről :3 Egy alternatív megoldás lehet még a hüvelykehely, ami egy szilikontartály gyakorlatilag - összegyűjti a vért, 4-8 óránként kell űríteni, és felveszi a hüvely formáját, tehát nem kényelmetlen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, fontosnak tartottam ezt is megírni, majd jövök még egy intimmosakodós tesztel is, bár azt már hónapok óta írom, de még mindig nem jutottam el a megosztásig. A hüvelykehelyről már hallottam, nem merném kipróbálni, egyrészt ha rosszul rakom fel akkor kifolyik, másrészt meg tényleg annyira lent van a méhszájam, hogy nem biztos, hogy kényelmes lenne :(

      Törlés
  4. "A menstruációs vér lúgos kémhatása rontja a hüvely védekezőképességét, teret adva a fertőzéseknek. Egy meglévő hüvelyi fertőzésnél félbeszakítja és elmossa az addigi kezelés hatását, amennyiben az elkezdődött." Ez azért elég furán hangzik, de nem oka, ha valaki fertőzést szed össze. Nekem elég a mini tampon, sosem próbálnék meg nagyobbat felhelyezni, akkor már inkább+betét, de nekem csak az Always vált be, érdemes próbálgatni, van mindenféle puha bevonatos is.
    Ha neked ez bevált, az jó, végre van megoldás.

    VálaszTörlés