2015. június 22., hétfő

1 éves lett a blog + nyereményjáték

Sziasztok!

Nem gondoltam volna, hogy ez a bejegyzés meg fog születni egy évvel ezelőtt. De megszületett ami nektek köszönhető annak a 31 feliratkozónak a  36 ezer oldalmegjelenítésnek.  Hihetetlenül boldog vagyok, hogy egy éve elkezdtem írni. Hogy miért kezdtem el írni? Jó kérdés, talán azért, hogy kiéljem magam, kiéljem azt, hogy van egy hobbim amit szeretek, ami mindig örömet okoz mikor írok. Amihez elmenekülhetek ha problémáim vannak, mert az írás kikapcsol. Mára már nem tudnám elképzelni, hogy ne legyen az életem része.

 Rengeteg pofont is kaptam, volt, hogy fel akartam adni, de 1-1 kedves szó mindig érkezett. A szívemhez legközelebb álló olvasóm is azért rendszeresen kommentál (remélem tudod, hogy rólad van szó) Nagyon sok boldog percet éltem meg egy-egy bejegyzés írásakor, egy-egy megnyilvánulásról.   Reményeim szerint ez így is marad!

Fura erről írni, tudom voltak sokkal mélyebb tartalmak is a blogon már, de mégis fura nagyon szavakba önthetetlen, hogy mit érzek, hogy mit adott nekem ez az egy év. Amit a legjobban adott, az az, hogy végre megismertem a saját testem, a belsőm. Kezdem kitapasztalni, hogy milyen termékek jók nekem, milyen a bőrtípusom. Próbálok oda figyelni arra, hogy amit használok azt úgy használjam, hogy figyelek is közben magamra.

Köszönöm nektek, azt, hogy a mélypontokon és az örömeimben velem voltatok. Hogy olvastok és azt is, hogy mindig jön 1-1 észrevétel a tesztekhez. Nem utolsó sorban szeretném megköszönni az én Életem értelmének, hogy támogat, hogy elviseli azt amikor én blogbejegyzést írok, fényképezek, vagy éppen a drogériában kell ácsorognia velem és bármennyire nem ért hozzá helyeselnie kell, vagy tanácsokra kell válaszolnia.

Ha már ennyit nyálaztam, egy kis nyereményjátékkal szeretném megünnepelni ezt az 1 születésnapot.
 
A nyeremény: 
 
1db Body& Soul Wellness  tusfürdő 200ml
1db Body& Soul Wellness testápoló 250ml
1db Body& Soul Wellness arcmaszk 2X7,5ml
1db Alterra Hidratáló sampon 200ml 
1db Alterra Hidratáló hajbalzsam 200ml 
Mind Gránátalma illattal.
 
A játék időtartama:

2015. június 22 . 20:00tól 2015.július 20. 12:00

A nyertesnek 5napja lesz a jelentkezésre, ha nem jelentkezik újra sorsolok.

Jelentkezési feltételek amit hozzászólásban tudsz teljesíteni: 
  • Légy a blog nyilvánosan feliratkozott olvasója
  • Légy a blog Facebook oldalának követője 
 Plusz esélyek: 
  • Oszd meg ezt a bejegyzést nyilvánosan (facebook, blog, blog oldal sáv) - Erről linket kérek. (Minden platformon megosztás 1-1 esélyt jelent)

A jelentkezés így nézzen ki hozzászólásba írd:  Csak az vesz részt aki ezt kitölti
  • xy néven követlek a blogon.
  • xy néven követlek a facebookon.
  • +1 esély: kitettem a képet a blogom oldal sávjába linkkel (link)/ megosztottam facebook-on (link)
 
 
 
 
 Sok sikert és még egyszer köszönöm, hogy velem vagytok! 

19 megjegyzés:

  1. Metalangyalka6 néven követlek, Facebookon Balogh Claudia néven likoltam az oldalt. Valamint Csillagölelés néven osztottam meg facebookon, a blogom oldalán :)
    Kitettem a blogomra: http://csillagoleles.blogspot.hu/2015/06/barbi-makeup-es-beauty-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a jelentkezést 4 eséllyel indulsz :) (a két megosztás + a lájkok miatt)

      Törlés
  2. kisróka7 néven követlek, Facebook-on likeoltam az oldalt és megosztottam Andrea Molnár néven. Pinteres link: https://www.pinterest.com/pin/491455378064404097/ és google+on is megosztottam :). Ott is követett ember vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a részvételt, 5 eséllyel indulsz 2 a kötelező 3 a megosztásokért :)

      Törlés
  3. Gratula a kitartáshoz, egy év hosszú idő :) Boldog blogszülinapot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szívemhez legközelebb álló olvasóm is azért rendszeresen kommentál (remélem tudod, hogy rólad van szó) rólad szólt :) KÖSZÖNÖM

      Törlés
    2. Köszönöm az említést :)
      Biztos sokan olvasnak ám, csak nem szeretnek írogatni.
      Mivel ragaszkodom a net anonimitásához, bár több bloggerinát követek FB-on, ezért nem szoktam nevet kiírni kommentben.
      Audrey80 néven vagyok feliratkozott olvasód.

      Törlés
    3. 2 eséllyel felírlak a nyereményjátékra :)

      Törlés
  4. Gratulálok az évfordulóhoz, csak így tovább! :)
    Zita Nagy néven követlek a blogon
    Nagy Zita néven követlek a facebookon
    +1 esély: megosztottam facebook-on: https://www.facebook.com/fairyfelicita/posts/10152881922341680?pnref=story

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen 3 eséllyel felírlak a nyereményjátékra

      Törlés
  5. Szia!
    A blogon niki néven, facebookon Nikolett Kancsár néven követlek. :)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra!
    Tóth Csilla Noémi néven követlek a blogon.
    Tóth Csilla néven követlek a facebookon.
    +1 esély: a képet megosztottam facebook-on, de nem tudom a linket valamiért megosztani://

    köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  7. Hello! Gratula a bloghoz! :)
    Krisztinka néven követlek a blogon.
    Kertész Krisztina néven követlek a facebookon.

    Köszi a lehetőséget csak igy továbba bloggal puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a gratulációt és a játékot 2eséllyel indulsz a játékon:)

      Törlés
  8. Szia, Happ Bday és még sok ilyet!
    Patrícia Kutasi néven követlek a blogon.
    Patrícia Kutasi néven követlek a facebookon.

    VálaszTörlés
  9. Szia!:)
    Hagi néven követlek a blogon.
    Horváth Ágnes néven követlek a facebookon.

    Köszi a lehetőséget és boldog Blogszülinapot!:)

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    suram néven követlek a blogon.
    Mária Surányi néven követlek a facebookon.
    +1 esély: megosztottam facebook-on https://www.facebook.com/maria.suranyi/posts/961094210607666?pnref=story
    +1 Twitteren Surányi Mária néven követlek
    +1 You Tube-on Mária Surányi néven.
    Boldog blogszülinapot!
    Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés