2015. július 3., péntek

TESZT| Rossmann köröm gép

Sziasztok!

Még a szülinapos vásárlásaim alkalmával szereztem be a Rossmannban kapható manikűr-pedikűr készletet, nagyon olcsón, épp ezért kicsit féltem is hogy milyen lesz, de nekem teljesen bevált.



Kezdjük mindjárt azzal, hogy milyen a csomagolás. Szerintem nagyon szép, igényes és nem kelt gagyi hatást sem. Nagyon tetszik ez a kis virágminta rajta igazán nőiessé teszi a kinézetét. Egy kis műanyag neszesszerben kapjuk a terméket, így könnyű a tárolása is illetve ha valahova magunkkal akarjuk vinni ebben megtehetjük. 


 Hét darab különböző cserélhető fejet kapunk hozzá. Én igazából 4 fejet szoktam használni + a köröm csipesz illetve egy nem tudom milyen célt szolgáló műanyag amit szintén megtalálunk a dobozkában. Van két kisebb csiszoló fej és egy nagyobb. Ezeket szoktam használni a körmömre, még mikor műkörmöm volt akkor ezekkel csiszoltam le, nem ment egy két perc alatt, de gyorsabb volt, mintha reszelőztem volna, amióta nincs azóta a formázásra használom. 


 A  három nagyobb kör alakút már próbáltam, de a bőrkeményedést nem szedi le, sem úgy ha száraz se úgy ha áztattam, így csak a körmeimre használom.A kedvencem az a kefés fej ami egy pillanat alatt eltünteti a port minden honnan :)







Állítani lehet a forgás irányát illetve a sebességét, én egyébként a kettes fokozatot szoktam mindig használni, mert az egyes nekem nagyon gyenge. 


Ti használtátok már ezt a kis szerkezetet?:)

2 megjegyzés:

  1. Mik vannak, kár, hogy nálunk nincs Rossmann, ezt más sokszor megállapítottam. Tényleg csinos szerkentyű. Nekem az össz manikűr kellékem egy erős reszelő meg egy körömcsipesz. A többi az mindenféle lötyi körömre meg körömbőrre meg olaj, ennyi. Ja, van egy bufferem is, de ritkán használom, egyszer szintre reszeltem vele a felhasadt körmömet. Ezzel a kütyüvel biztos gyorsabb a manikűr, én eléggé szoktam unni a manikűrözést, mindig filmet kapcsolok hozzá. Persze lakkozni szeretek, de az más :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is megvan már egy ideje, és minden körömápolásnál használom. Nagyon jó, hogy lehet állítani a forgási sebességet mert így ha mondjuk el vannak gyengülve a körmeim akkor nem annyira erőltetem meg őket. Én teljesen megvagyok vele elégedve. MInden fej használható valamire bár van aminek nem látom értelmét. Az a műanyag eszközt pedig a körömágybőröd feltolására tudod használni!:)

    VálaszTörlés