2016. szeptember 28., szerda

PIXIBAG| Az egyik legtündéribb kiadás




Sziasztok!
 Nagyon rég jelentkeztem tudom, de a várandósság és a közben intézett költözés kicsit elvesz minden időmet illetve energiámat. De miután nem sokan mutatták még meg ezt az irtó Cuki Pixibaget így úgy gondoltam rajtam a sor. Bár vegyes érzéseim vannak ezzel a kis neszesszerrel pontosítva a tartalmával, de épp ezért szeretném megmutatni, hogy pontosan mit tartalmazott az én Bag-em.
 


Az első termék, ami a dobozon Bag-en kívül volt, mert nem fért bele, már nagy meglepetést okozott. Illetve az is, hogy úristen milyen vastag ez a kis cuki neszesszer.




NIVEA: 3 az 1-ben Ápoló Micellás arctisztító kendő szemre, szájra és arcra
(25 kendő, minden bőrtípusra, E vitaminnal; bőrgyógyászok és szemorvosok által tesztelt)

Amit ígér: A vízálló sminket, szempillaspirált is eltávolítja, miközben védi a pillákat. Alaposan tisztít, és nem maradnak arctisztító maradványok a bőrön. Felfrissíti és hidratálja a bőrt. Tiszteletben tartja a bőr nedvesség egyensúlyát és alkalmas napi használatra.

Nem sűrűn szoktam sminkelni, de ha igen mindig sokáig tart a sminklemosás. Viszont amióta bezártságra vagyok ítélve és egy kicsit hosszabb időre kimozdulhatok nem a sarki kisközértig akkor azért egy pici spirál meg egy nude rúzs felkerül. Így biztosan kifogom próbálni, hogy le e tudja szépen mosni a sminket.






Hygienics Caosept: Kéz- és Bőr- fertőtlenítő gél (110 ml)
(elpusztítja a vírusokat, baktériumokat és gombákat! Víz és szappan nélkül használható!)

Amit ígér: Speciális hatóanyag tartalmú gél - a vírus-, baktérium- és penészfajták jelentős részét elpusztítja. E-vitamin és Panthenol tartalmának köszönhetően nem szárít, használata után a bőr nem ragad, friss és kellemes tapintású lesz.

Ő az egyik termék, aminek igazából nem tudom, hogy örülök e. Már volt egy ilyen az egyik PIXIBEN és annak az lett a sorsa, hogy a negyedét elhasználtam és a többi szépen a táskámba borult. Jó kis termék volt meg minden, csak már egy pont ugyan ilyennel találkoztam... De nem baj, majd az új lakásban ki lesz rakva, valahova ha jön vendég, akkor fertőtlenítse le a kezét.





Jimjams Beauty: Arcradír (50 ml)

Ez az első termék, amire azt mondom, hogy köszönöm, de nem kérem, vigyék, vissza csináljanak vele azt, amit akarnak. UTÁLOM. Sajnos volt már szerencsém hozzá 2 használat után ott áll a szekrényemben.





Dove: Derma Spa cashmere comfort kézkrém

Grátisz termék az prémium tagoknak. nagyon örültem, hogy egy ilyen kis csoda került bele, ugyanis a téli időszakban nekem nagyon kiszárad a kezem. Így egy kézkrém mindig jól jön. Táskába is elfér, így akár mindig magamnál tudom hordani.





C-THRU: Charming Love parfüm (75 ml)

Mikor megérkezett a csomag már akkor valami eszméletlen finom illat keringett a dobozban és a neszesszerben. Ami nálam mostanság nagyon ritka, hogy ezt mondom valamire, hisz férjem parfümjétől is kiráz a hideg, amit eddig imádtam. A márkáról még nem hallottam így biztosan kifogom próbálni és a véleményem is megosztom veletek, bár lehet, hogy majd a szülés után lesz egy update benne.





Dove: Illuminating Nourishment Sampon & Balzsam (250 ml & 200 ml)

Amit ígér: A Dove Illuminating Nourishment termékcsalád Vibrant Shine Lock Szérummal mélyen táplálja a fakó hajat, hogy kiemelje természetes fényét, csillogását és újra élettel teli legyen.
Nagyon szeretem mikor sampon/balzsam van a boxban mert így mindig egyre később kell vennem illetve, kitudok próbálni olyan termékeket, amit magamtól nem, vennék meg, van, már amit újra vásároltam, mert nagyon megtetszett a hatása.




Essence: Édes Cseresznyés körömreszelő

Nagyon szép kis lila színű bár szerintem rágógumi illata van nem cseresznye, de az illatokkal mostanság tényleg bajban vagyok. Jobban örültem volna valami más terméknek, de bedobom majd a táskámba, hogyha szükségem lenne, rá legyen nálam egy ilyen kicsike.


1 megjegyzés:

  1. Aranyos a neszesszer, a termékek az én érzékeny bőrömre nem a legjobbak lennének, de emiatt nem veszek zsákbamacskát. Örülök, hogy jelentkeztél :)

    VálaszTörlés