2015. január 24., szombat

Csajos filmek Nail art kihívás - 2. Az ördög Pradát visel

Sziasztok!

Ma eljött az idő, hogy a következő körmöt is bemutassam a kihívásból, mégpedig az Ördög Pradát viselből a film nekem nagyon tetszett, mindenkinek érdemes megnéznie. Ahogy a jéghercegnőből előjön az ember hát igen el sírtam magam rajta. Nagyon sok jó ruha ékszer is volt benne, amiről csinálhattam volna körmöt, de egy nincs annyiféle körömlakkom még, hogy gazdagon tudjak válogatni, kettő pedig valami más fogott meg a filmben.






Párizs volt, ami nagyon megfogott, még sosem voltam ott, de nagyon szeretnék egyszer eljutni. Az ötlet az Eiffel toronyból jött, az összes többit párom találta ki. A kisujjamon ő próbálkozott a toronnyal, nem lett a legszebb, de büszke vagyok rá!



Nem vagyok profi, sőt de nekem összességében tetszik ez a manikűr.
A nyakláncot és a karkötőt én csináltam, jön majd róla DIY bejegyzés is. 





Ui.: Kérem, aki csak azért szólna hozzá, hogy milyen gusztustalan a műkörmöd ne tegye. Minden véleményt szívesen elolvasok, sőt válaszolok is és nagyon örülök, de ez alatt nem szeretném azt a rengeteg támadást olvasni.

13 megjegyzés:

  1. szerintem jó lett : ) a párod pedig nagyon aranyos, hogy próbálkozik! : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon szépen köszönöm. Hát igen, jól esett, hogy odajött segíteni :)

      Törlés
  2. Szia.
    Nem bántásból, de sem a műköröm forma, sem a díszítés nem esztétikus.
    És látszik, hogy kb. 10 réteg lakk van a körmön, amitől nagyon otromba kinézetet kap. (bár 1%-al jobb, mint az előző rózsaszín körmöd, én azt nem is értem, miért raktad ki)

    A zászlós díszítés a legrosszabb. Ha nincsenek is megfelelő eszközeid, interneten nézz szét előtte, mert egy sima celluxos megoldással is tudnál egyenes vonalat húzni, és nem nézne ki úgy ahogy.

    Tippeket amúgy nézegethetnél, az oldalamon rengeteg tutorial kép van, ami alapján el tudsz indulni.
    Szerintem te is látod, hogy a körmöd formája nem túl esztétikus, sőt.

    Ajánlom, hogy lapozgass körmös magazinokat, vagy pedig youtube-on nézegess Nail Tutorial videókat.

    Tipp:
    NailUp:http://www.japan-trend.hu/search/label/Nail%20up%20magazin
    NailMAX:http://www.japan-trend.hu/search/label/Nail%20Max
    NailVenus: http://www.japan-trend.hu/search/label/nail%20venus


    Üdv,
    Annie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak megsugom hogy kèt réteg gél zselé van már csak rajta. Ilyen a köröm formám... nem értem ha nem tetszik mért nézed meg. Nincs fegyver tartva a fejedhez hogy ezt a sz@rt nèzed meg.

      Törlés
  3. úgy gondolom, hogy normális, segítő szándékú kritikát írtam,(kérdezem a többi kommentelőt is) nem hiszem, hogy ezt a stílust érdemelném meg. Ahogy láttam a Dr. Szöszinél is megkaptad már a kritikát, még sem válaszoltál vissza úgy, ahogy itt most.

    Mellesleg azért néztem meg, mert követem ezt a körmös sorozatot, így mindenkijét végignézem, és igen nem lett fegyver tartva a fejemhez, de én sem tudom előre, hogy mikor milyen művet fogok az arcomba kapni.

    Mellesleg nem tudom, hogy hol használtam " szar" szót, mert szerintem sehol.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne haragudj ha bunkó voltam, csak egyrészt az hogy nem is érted mért raktam ki nagyon fájt, hisz mindenki innen kezdte, aki egyáltalán nem tud körmöt díszíteni annak nagyon fájó dolgok az ilyen mondatok. Két réteg géll lakk van alatta ami lila. Arra került rá a fehér a piros, igen ezekből 4-4 réteg van mert átlátszott alatta, ezért került rá ennyi, nem azért mert jó mókának találtam. Még egyszer ne haragudj, csak fáj az ilyen, főleg ha próbálod túlélni a napokat úgy hogy hólyaghurutod van és a rá szedett antibiotikum a délelöttöd és az estéd is tönkre vágja mert az amúgy is gyenge gyomrod kikészítí. Még egyszer ne haragudj.

      Törlés
    2. Nem haragszom, de a Dr. Szöszis munkáddal csak negatív kritikákat fogsz kapni, mert tényleg egy kritériumnak sem felel meg ami a műkörömépítésben alapszabály lenne.
      Ezért is írt neked mindenki segítő szándékkal. (és igen egyszer minden blogíró megkapja a negatív kritikákat az életében, ez együtt jár azzal, hogy felvállalod a munkádat, én is 3 éve írom az enyémet)

      Az általam linkelt ázsiai újságokat is azért ajánlottam, mert, ha kicsit is érdekel a műkörmözés, akkor tudhatod, hogy az ázsiaiak járnak ezen a területen az élen, így érdemes tőlük ellesni pár dolgot, és a magazinok lépésről lépésre mutatnak be körömépítésről mindent amit tudni kell, még akkor is hasznos, ha nem tudsz japánul, hiszen a képek magukért beszélnek. Kikeresel egy körömformát, és addig csinálgatod, ameddig a kép és a saját körmöd egyforma nem lesz, és akkor tuti nem fogsz negatív kritikát kapni.

      Akkor biztos nem hibázhatsz, ha az általad elkészült köröm formája meg úgy ámblokk minden hasonlít a képen látottakhoz.
      Én elsőnek "másolással" kezdeném a dolgot, és csak azután jöhetnek az egyedi ötletek, így te is elég hamar rá fogsz érezni mind a formára, mind a díszítésre.

      U.i.: Kis kínai üzletekben, Ázsia center vagy hasonló helyeken lehet kapni pár száz ft-ért körömdíszítéshez ecseteket, és akkor a mintáid is szebben átjönnének.

      Pl:: http://azolcsosag.hu/image/cache/url_pic/3918_1eea982f00-650x489.jpg

      Törlés
    3. Köszönöm szépen! Mindenképp venni fogok hátha azzal ügyesebb leszek:) És nézegetek is ötleteket. (Annyi dolog van ami most egyszerre összezsúfolódott az életembe, nehezebben veszem a negatív kritikát, de igen ha feltettem viseljem is el.Ö

      Törlés
    4. Nincs mit.
      Sok sikert a továbbiakhoz, és kitartást! :)

      Törlés
  4. szerintem senki sem bántásból írta neked, amit írt, csak pozitív kritika, amit ha akarsz, megfogadsz, ha akarsz nem, viszont szerintem ez a fejlődés alapja. a manikűr ötlete nem rossz, viszont tényleg nem szépek a körmeid, de egy kis gyakorlással lehet rajtuk javítani. körömreszelővel tudod igazítani a formáját és a felszínét is egyenletesre lereszelni. nézz utána, tényleg nagyon sok videó van fent a neten, amikből lehet tanulni. nekem is zselés alap van a körmeimen, szóval ha bármi kérdésed lenne, szívesen segítek neked. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A formáját direkt nem akartam átreszelni (az elején) mert örülök hogy megnőtt, és egyenlőre stabilan így is maradt. Lehet akkor majd zaklatlak pár kérdéssel, mert még most ismerkedem a gél lakkal. Fentebb leírtam, hogy mért ugrottam, sajnálom

      Törlés