2016. október 11., kedd

Az első Mommy Mia csomagunk



Sziasztok! Emlékszem még mikor életem első meglepetés dobozát megrendeltem milyen izgatottan vártam, hogy jöjjön a futár, de ez most valahogy más volt, más izgalom más érzés, mert tudtam ez nem az én csomagom, hanem a pocakomban növögető legszebb kincsé a világon. Ma a Mommy Mia őszi kiadású dobozát szeretném megmutatni nektek. 




Az eddigi dobozaimmal kapcsolatban mindig volt valami, amivel nem voltam elégedett, éppen ezért itt is nagyon féltem, hogy lesz olyan, amit sosem tudunk felhasználni, vagy pedig nem a kisbabánk neméhez illő meglepetés lesz benne, mert mit csinálok egy fiús vagy lányos dologgal, ha éppen a másik nemre gondoltak?

De nem is húzom, tovább az időt nézünk bele a dobozba, aminél előbb kezdjük a külsejével, nagyon masszív a kis doboz, nem gondoltam volna, hogy ilyen minőségi anyagból készítik el. De bepróbáltam már a pelenkázó szekrényünkbe és fogom tudni használni tárolóként így + egy funkcióval bővült a doboz használata.


 A doboz legtetején egy kis mesekönyv lapult, mégpedig a Kismackó a lovagi tornán címre hallgató, igen mielőtt tovább haladtam volna végiglapoztam és elolvastam, szerintem nagyon nagyszerű ez a kis könyv nekem nagyon tetszik.

 A Töpfer organikus tejpépe is helyet kapott a dobozban, aminél kicsit megijedtem, hogy nem fogjuk tudni felhasználni, de hála a lejárati ideje több mint a hozzátáplálási időszak elkezdésének az ideje. Így nagyon örülök, mert mindent elfogok tudni használni

 A Cao Natur Baby folyékony hintőpora az ami ez egyik babás de mégsem játék termék. Ami nekem már nagy megdöbbenést okozott, mert sosem halottam még ilyen termékről én még csak a normál por állagú hintőporról halottam nagyon izgalmasan hangzik, biztos ki fogjuk próbálni.

 Nem csak gyermek játékok kerültek a dobozba, hanem az édesanyákra is gondoltak az RM ékszertől egy rózsakvarc karkötőt kaptunk amin a MOM felirat látható, fogjuk a hormonokra de ahogy elolvastam elsírtam magam. A rózsa kvarcról egy ici pici ismertető: ( Az alap gyógyító kristályok közé tartozik ő a szeretet köve! A szív csakra működésére van kedvező hatással. Nagyon sokoldalú hatása van, viselhetjük magunkon illetve a minket körülvevő térben is. Aszívre nyugtató és csillapító hatással van, segít az egyensúly zavarok kiküszöbölésében) Amióta kibontottam mindig viselem, csak alvásnál veszem le.
 A HERBioticum BabaMama védőkrém a következő termék, ami a dobozban lapult. Kíváncsi leszek, hogy mit tud és tényleg a hozzáfűzött reményeket beváltja e. 




Az utolsó termék ami a kezembe került a BIBURI memóriakártyája. Aminek az a különlegessége, hogy akár az újszülötteknek is lehet mutogatni ugyanis az egész fekete-fehér. Nagon gondolkodom, hogy a több felhasználási módszerből melyiket használjam fel a kezdetekre, de úgy nadjából már van is egy ötletem.

Jó pár kupon is helyet kapott a dobozban, amiből párat fel is fogunk használni. A mostani csomag szerintem 100% ig. használható egy igazán tökéletes kis doboz lett. Főleg úgy, hogy tényleg az első dobozunk. Ha sikerül, akkor a következőre is le fogunk csapni :)

1 megjegyzés:

  1. Jók ezek a cuccok. Az én gyerekeim közül a nagy nagyon szerette a tejpépet, két éves koráig ette, utána mondtam, hogy már nem kellene :) De egy!! évesen kezdett kinőni az első foga, szóval kényszerhelyzet is volt valamennyire.
    Nekem is van rózsakvarcom meg ametisztem is, szeretem az ásványokat. Dobozgyűjtő vagyok én is, a szekrényeimben is, pl. fürdőben, konyhában dobozban van minden, átlátható, nem borult szét mondjuk a tisztítószeres részleg.

    VálaszTörlés