2015. október 15., csütörtök

TESZT| Astor Perfect Stay 24H alapozó+ primer

 


Sziasztok! Mára az Astor új Perfect Stay 24H + primer alapozójának tesztjét hoztam Nektek. Az ígéret szerint ez egy érintésálló alapozó, mely primert is tartalmaz. Nagyon kíváncsi voltam, hisz ez az első Astor alapozóm. Ha érdekel mi a véleményem róla, hogy vált be akkor olvass tovább.







Amit ígér:

Ultra-könnyű formula, mely primert is tartalmaz, előkészíti a bőrt, táplálja és hidratálja.  Érintés- és kopásálló, akár 24 órán keresztül. Tökéletes fedés olyan könnyedén, hogy szinte nem is érezni a viselését. Selymes, krémes textúra, mely egyenletesen oszlik szét a bőrön.  SPF 20-as fényvédő faktorral.


Mit ne mondjak, nagyon magasra dobták a labdát ennyi ígéret után. Nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy ezeket mind tudja e vagy csak a szokásos hitegetés, ami a reklámokban szokott lenni. Épp ezért kétkedve próbáltam ki először. De tényleg lássuk azt, hogy mit tud:


Csomagolás:
 Az alapozót egy 30ml-es üvegben kapjuk, amin a kupakkal megegyező lila feliratok vannak. Szerintem nagyon letisztult és elegáns. Az alapozónk pumpás adagolót kapott, amit nagyon imádok hisz teljesen higiénikus és egyszerű is a termék adagolása.

Illata/állag:
Púderre hajazó illata van, amit ha felviszünk, akkor már nem lehet érezni. Az állaga nem túl híg, de nem is sűrű pont jó, épp ezért ecsettel is tökéletesen el lehet oszlatni.


Amit ígér azt beváltja e?
Tényleg nagyon könnyű, az első alapozóm, amit nem éreztem, hogy felkentem bármit is az arcomra. Primert sosem használtam, így nem tudom, milyen lenne vele, de az biztos, hogy az összes bőrhibámat eltüntette gyönyörű egyenletes lett. A 200 Nude árnyalat pont illik a bőröm színéhez. Az érintés és kopás állóságát is teszteltem, orrfújásnál sem jött le, ha figyeltem, hogy ne erőszakosan dörzsöljem. Ha matattam az arcom, akkor sem jött le. A fényvédő faktort nem tudtam tesztelni, mert a 40 fokban nem kentem magamra.


Összességében én nagyon meg vagyok elégedve ezzel az alapozóval, örülök, hogy lecsaptam rá.


  Javasolt fogyasztói ár: 3.999,- HUF
 
 Ti használtátok már ezt a fajta alapozót?

 









4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól hangzik, megnézem az összetevőit is, hogy jó-e a bőrömre. Hihetetlen, hogy bírja az orrfújást is, ez télen fontos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon megkedveltem ezt az alapozót, úgyhogy ha nem toppan be a nagy ő, akkor úgy érzem már ő az én alapozó nagy ő-m :)

      Törlés
  2. Én már hónapok óta rá vártam, hogy Glamour-on megkaparintsam! Imádom én is. Az orrfújásnál szerintem kopik, de még így is szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem tapasztaltam kopást mikor beteg voltam és rajtam volt az alapozó. De még majd tesztelem, bár remélem nem leszek beteg már ebben az évben :)

      Törlés