2017. augusztus 2., szerda

Roland Napló| Élet egy örökmozgó fél évessel



Fárasztó! Azt kell mondanom, hogy Roland egy szuper baba (minden elfogultság nélkül). Miért mondom ezt? Olvassatok tovább és megtudjátok.

Már a terhesség alatt éreztem, hogy egy örökmozgó kis ördöggel van dolgom, a szülést is végig mozogta. Az első időkről fogok írni még külön, sajnos nincs annyi időm, mint szerettem volna, de szépen lassan haladok a terveimmel.  





Elég korán elkezdte emelni a kicsi fejét szépen tartotta magát, majd elég hamar alkaron is megtartotta magát. Rengeteget tornáztattam játszottunk a földön, hason. Nagyon nagy szerencsém van vele, mert első perctől kezdve szeret hason lenni, sőt úgy is alszik.

3hónaposan már hasról hátra fordult, majd hátról hasra is, itt még nem kezdtem aggódni úgy gondoltam mindent nagyon ügyesen csinál. Majd kb. 4-5 hónaposan elkezdett kúszást gyakorolni, majd kúszott. Ezzel együtt a forgást el is felejtette, amiért nem aggódtam az elején, de megjegyeztem. Majd 6hónaposan elkezdett kúszni, rá pár napra kapaszkodva felállt. 1 hete újra forog jobban, mint eddig bármikor, a pelenkázás kész pankráció, minimum 5 perc kicserélni a koszosat tiszta pelenkára. A tegnapi napon pedig megtette élete első lépéseit kapaszkodva ezt mind 6 és fél hónaposan. 14 nap múlva lesz 7 hónapos. 






Nincs semmi probléma vele, nem kötöttek az izmai nincs egésznap az ágyban (aki követ instagrammon az láthatja is) van tere mozogni. Kibújt pénteken az első fogunk is, amit azt hittem fél év szenvedés után sosem fog megtörténni persze a legnagyobb csendben tette.









Mielőtt valaki azt hiszi, hogy büszkélkedni akarok és ez a természetes elmondom a De részeket is.

A 6és fél hónap alatt 4napot aludta át az éjszakát, minden egyes éjszaka 1-2 órát fent vagyunk, mert az istenért nem hajlandó vissza aludni, minden egyes éjszaka minimum 2-3X kelünk van mikor másfél óránként. Napközben a jobb napokon alszik egész nap 1,5-3 órát, rosszabb napokon maximum 1 órát. Ilyenkor sem alszik ám éjszaka. Napközben egy perc nyugtom nincs, mindenre felmászik, feláll, pakol, amit csak ér, ezzel együtt én is folyamatosan a háta mögött rohangálok, kapom el, ha borul, bár már egyre kevesebbszer kezd megtanulni esni (kopkopkop).





 Az ágyát le kellett teljesen tenni így a rajtam altatás után kész vicces mutatvány berakni az ágyába úgy, hogy ne kelljen fel, mert van ám olyan is nagyon sűrűn, hogy lerakom, abban a pillanatban felkel.
Minden nehézséggel együtt azt mondom, a legszebb dolog az életemben azzal a gyönyörű kék szemeivel és már azzal a mini fogacskás mosolyával <3

Szeretnétek egy VLOG-ot a napjainkról? (igen és fel is kelt)

6 megjegyzés:

  1. Hihetetlenül ügyes Roland, más baba ennyi idősen az oldalra fordulásnál tart. Valószínű a mozgásfejlődés miatt alszik nyugtalanul. Hős vagy, én kikészültem volna ennyi nemalvástól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha elcserélném egy nem mozgós alvós babára. Rengetegszer kiborulok, rengetegszer sírok. Nehéz segítség nélkül nagyon, viszont bízom benne, hogy egyszer jobb lesz és fogunk aludni.

      Törlés
    2. Biztosan nagyon nehéz. Nálunk sok gyerekzár volt és bezártam az ajtókat. Volt fiókja 2-3, amiből pakolhatott. Még nagyon kicsi Roland, de én, amikor 10 hósan is állandóan felkelt a kisebbik fiam, akkor éjjelre tápot adtam neki, kevesebbszer kelt. Lesz ám nyugis éjszaka, csak ezt még nehéz elhinni, egy éves koruk után nagyon jól aludtak a gyerekeim. Mindig lesz valami nehézség, csak más. Ovis korban a betegségek, mi most az iskoláskornál tartunk, az sem egyszerű, sok a feladat. Aludni hagynak, az viszont megvan. Kitartás, rendeződni fog a helyzet pár hónap múlva, másrészről ha nem, akkor valami rossz szokás rögződött. De hát fél éves babával sajnos éjszakázás van. Remélem, nappal alszol, amikor ő is.

      Törlés
    3. Élvédőket ilyeneket már én is felraktam ahová tudtam, leginkább a mindenen felállás ami kicsit fárasztó, bár már egyre többször leül és úgy dől el csak ez nem mindig sikerül és ilyenkor készenlétben kell lennem. Próbáltuk már a tápszert is, ugyan annyiszor kelt mint ha cicizett volna, ill második este el sem fogadta már, örülök, hogy még van tejem, csak fárasztó, sok esetben szerintem csak szomjas, de a víz ivással is hadilábon állunk. Látom az alagút végét csak még messze van, napközben sem alszik sokat, kb az evésre elég meg esetleg wcre elszaladni, ha nagyon rendes még el is tudok készíteni negyedig valamit. Vannak jó éjszakák is mikor hagy 4 órát egyben aludni de ez nagyon ritka.

      Törlés
    4. Szegény szomjas a melegben. Ne is említsd, a nagyobbik sem akart vizet inni, babateát csináltam neki, Müllerben vettem granulátumot, de neki nem volt foga egy éves korig, nem féltem, hogy elromlik. Most már kitartóbb lennék és adnám a vizet akkor is, ha kifolyatja a szájából, mert 9 éves és még mindig nem akar vizet inni!
      Én vittem magammal vécére is a gyereket, nyugodtabb voltam, ha láttam. Jaj de rémes volt, meg ott ettem mellette a kanapén, néha meg a földön, mert ordított, ha eltűntem. Elmúlik hamar ez az időszak, de én is emlékszem még, hogy mennyire hosszúak voltak a napok néha. Majd ha tud menni, akkor jobban lefárad ám és többet fog aludni, nektek ez az időszak hamar itt lesz, mi csak másfél évesen tettük le a babakocsit.

      Törlés
    5. Nekünk még teát sem iszik, szerintem a cumisüveggel van baja meg a pohárral meg úgy mindennel. Kanállal már iszogat, néha 11-15kanál vizet is bele tudok paszírozni. Ha úgy van, Rolcsi is ül az ölemben és mindig magyarázom neki, hogy épp anya pisil nézd itt a wc papír guriga ebből letépünk wc papír kockákat ezzel fogjuk majd megtörölni a te popsidat is, ha majd itt kakilsz. Amíg felöltözöm lerakom magam elé a földre (persze addigra már ő nincs ott) Nehéz, de minden percet megér és semmiért nem adnám!

      Törlés