2017. március 7., kedd

A halogató blogger | TAG

Sziasztok!
Újra itt, nem mással, mint egy TAG bejegyzéssel, ami most nagyon aktuális ugyanis a Halogató blogger TAG-el érkeztem. Sajnos baba mellett nem mindig jut úgy időm mindenre, mint ahogy szeretném. De már kezdünk beállni egy napi rendre, hacsak egy front vagy hasfájás nem jön közbe. De csapjunk is bele a kérdések megválaszolásába.
1. Nevezz meg egy olyan szépségápolási módszert, amit csak ritkán használsz!
Mitteszer eltávolító tapasz. Mindig halogatom, de mikor végre kiszedi, a csúnyákat utána sokkal jobban érzem magam a bőrömben J

2. Rendszeresen kimosod az ecseteidet?
Igen bár mostanában csak a korrektor ecsetem van használatban:)
3. Meddig bírod lepattogzott körömlakkal?
1-2 napon belül lemosom, illetve ha hagyja Roland, akkor újra is festem őket. Valami körömlakk szárító kéne J

4. Meddig halogatod az elfogyott termékek újravásárlását?
Általában a legutolsó pillanatban veszem őket újra, kivétel, ami a gyermeknek kell, pelenka popsi törlő mindig van itthon. De pl. most samponból fogytán vagyok.

5. Mi a legszörnyűbb szépségápolási szokásod?
Egyre ritkábban tudok hajat mosni, de ha megteszem, akkor tuti valami + ápolást is kap a hajam. Sajnos a hasfájás nem kedvez az esti rituálémnak.

6. Nevezz meg egy - nem a szépségápolással kapcsolatos - szokást, amit mindig halogatsz!
A vásárlás magamnak, amióta kiderült, hogy állapotos vagyok azóta csak babacucciakt vásároltam és ez amióta meg is született még jobban így van. Pedig lehet, jót tenne a lelkemnek.

7. Időben el tudsz készülni, ha mész valahova, vagy kapkodsz és elkésel?
Mostanában ha nem kezdek, 1 órával hamarabb elkészülni tuti elkésünk. Pedig a pontosság mintaképe voltam. Ez nagyon zavar, de egyelőre nem tudok mit kezdeni a helyzettel.

8. Be tudod tartani a vásárlási stopokat?
Igen be.

9. Rendezetten tárolod a smink és/vagy körömlakk készletedet?
Igen, minden ilyen termékemnek megvan a maga helye, bár egy kis átalakítást tervezek nekik.

10. Mennyi volt a legtöbb idő, amíg hanyagoltad a blogolást?
6hét, sajnos nem úgy jött össze az elmúlt időszak, ahogy én azt terveztem, de ezt igyekszem bepótolni. Rengeteg félkész bejegyzésem van, amihez már csak 1-2 dolog hiányzik és megfog tudni jelenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése