2017. április 14., péntek

Last Minute Húsvéti ablakdekoráció



Kisbaba mellett még a legegyszerűbb DIY projekt is nagy kihívás, de nem estem kétségbe az utolsó utáni pillanatokban végre elkészültem vele és be kell vallanom Rolandnak nagyon, tetszik, ha kinézünk, az ablakon mindig nézi a nyuszikat, illetve a délutáni nap is pont ide süt így a függönyére is kivetíti a nyuszik árnyékát.
Egy tanulságot levontam minimum 1 hónappal az alkalom előtt kezdjek bele mindenbe, mert akkor időben elkészül és még időben ti is megtudjátok csinálni. Na de lássuk miről is van szó:


Aki követ Instagramon az már láthatott 1-2 kulisszafotót így érdemes ott is feliratkozni.

Hozzávalók:
Egy dolgos babaláb (ha nincs az sem baj)
Nyuszi sablon
Papír
Olló
Cellux


Ha van nyomtatód, akkor a nyuszis sablonokat egyszerűen nyomtasd ki, rengeteg félét lehet találni az interneten, de ha, gondoljátok be is teszem ide. Nekünk pont kifogyott a festékpatron így a körberajzolást választottam. Ezután egyszerűen kivágod a nyuszikat. Majd felragasztod egy kis celluxszal az ablakra, kipróbáltam nyomtalanul lejön az ablakról. Már el is készültünk és gyönyörködhetünk benne. J
 

1 megjegyzés: