2017. május 19., péntek

TESZT| Nádcukros Pure Fiji testradír




Sziasztok! Egy picit megkésve, de úgy gondoltam írok a pixiboxban hozzám jutott egyik termékről. Ez nem más, mint a Pure Fuji nádcukros kókuszos mangó illatú testradírja.  Az ára számomra a luxus kategóriába tartozik éppen ezért úgy éreztem írnom kell arról, hogy szerintem megéri e erre a termékre beruházni vagy sem. 

Amit a márka ígér:
„Kezelésünkkel fedezze fel a csendes óceáni térség titkait a gyönyörű és élettel teli bőrért. A cukornádban természetesen jelenlévő alfa hidroxi anyagok és a hidegen préselt szűz kókusz és dióolajok bőrpuhító és tápláló hatással bírnak, ez a természetes testradírozó készítmény elősegíti bőrének természetes megújulását és ragyogását.

Az egyik legszélesebb körben használható termékünk, ez a hámlasztó tökéletesen használható az egész testen illetve manikűrhöz és pedikűrhöz is egyaránt. Hogy bőre fiatalabb, ragyogóbb legyen, használja a bőrradírt hetente kétszer az egész testen. A friss cukornád kristályok eltávolítják az elhalt hámszöveteket, míg a természetesen jelenlevő alfa hidroxi anyagok gyengéden leradírozzák az öregedő bőrsejteket kitisztítva és kinyitva a bőrpólusokat. A mélyen hidratáló olajok keveréke védi és ápolja a bőrt, hogy az egészséges fényében ragyoghasson tovább.”


Számomra ez a termék egy nagyon luxus kategóriás terméknek tűnik és így is közelítettem meg a tesztelését kipróbálását, hogy most egy igazán luxust adok a bőrömnek.

Csomagolás: Egy szóval: BORZALMAS. Előfordulhat, hogy csak a kis kiszerelés kapott ilyen nagyon olcsó műanyagot, aminek a tetejéről már ne is beszéljünk, de egy ilyen kategóriás terméknél én egy kicsit minőségibb csomagolásra számítottam, hisz nagyon sokan úgy kezdjük, hogy a kicsit vesszük meg, ha az beválik, jöhet a nagy teljes kiszerelés. Maga a külseje is inkább hajaz a drogériákban kapható termékek csomagolására nem egészen egy luxusmárkához illik.

Miután a csomagolása ennyire gyérre sikerült így a benne lévő olaj kifolyt a dobozba ennek köszönhetően a dobozban terjengett az illat, ami nagyon finom mangós, amiért egy ideje oda vagyok.
Az állaga olajjal kevert durva szemcsés cukor, a tégelyből is nehéz kiszedni, mert nagyon morzsolódik. De nagyon kevés kell belőle az egész testre. A durva szemcsék nem karcolnak inkább csak masszíroznak így ez egy plusz pont.

Ha ezt használtam, akkor nem éreztem utána azt, hogy még + testápolásra vágyna a bőröm.
Egy jó kis testradírról beszélünk, a kis termékminta csomagolása azért lehúzott a luxus érzetből. Azt nem hiszem, hogy megfogom venni a teljes kiszerelést esetleg valami akció keretén belül, de akkor is csak ünnepnapokon használva. Ugyanis az ára 10.990 Ft igazán borsos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése