2018. augusztus 18., szombat

FeMiniBox: Anya Kicsi Kincse doboz

Ha meglepetés doboz akkor én vevő vagyok rá ugyanis imádok meglepődni. Régen magamnak rendelgettem ilyen dobozokat mostanság már csak a gyermekeimnek. Viszont van Magyarországon egy olyan box ami nem csak a gyermekeknek készült hanem az édesanyjuknak is. Mi is pontosan a FeMini Box arról egy pár szót írok: Nem korlátozódik egy egy csoportra nem csak kozmetikumok, baba, könyv vagy hasonló Box hanem egy teljesen egyedülálló meglepetés box amelyben haza alkotók, designerek, tervezők munkáit gyűjti össze kéthavonta.  
Az Anya Kicsi Kincse egy Mama/Gyerek (2-7 éves) vegyes meglepetésdoboz 7 csodálatos hazai márka kézzel készített termékével! De hogy mit rejt a doboz tartsatok velem megmutatom.


A dobozról: Barna, négyzet alakú doboz aminek a fedele átlátszó. Alatta található a FeMini Box logója illetve a kiadás neve. Egy papírszalaggal van átkötve amin apró kis színes csillagok vannak. Letisztult egyszerű és igazán nőies.

A doboz fedelét leemelve kivettem a kártyát, ami nem is egy kártya hanem egy kis könyvecske, amiben minden alkotó bemutatkozik a végén pedig rengeteg kupon található! Illetve a nagykövetek, médiapartnerek listája is itt szerepel. Azt kell mondanom, büszke vagyok arra, hogy én is rajta lehetek. Hiszen életem első FeMini Boxába teljes mértékben beleszerettem, minden apró darabjába!


Cup of Ink- Anya úgy szeretlek, mint -Tintart A/5 méretben

Emi munkásságával már találkoztam mai napig Viki szobájának a dísze már akkor is oda voltam a Tintart-ért mint most is. A kettő annyira passzol egybe, hogy úgy gondoltam őt Rolandhoz fogom kitenni kell egy képkeret a méretében és ki is teszem. Rengeteg szuper és egyedi munkát készít. A mostani Anya úgy szeretlek, mint ha nagyobb lesz remélem kifogja egészíteni mind a két gyermekem és örök emlék lesz számunkra.

Ha szeretnétek rendelni itt megtehetítek

HarMony Studio - Álomőrző marokpárna

Mielőtt Roli lecsapott volna erre az édes kis rókás kispárnára becsempésztem Viki ágyába. Ez az egy kis párna lesz bent nála, de olyan kis pihe puha pont kézbe illő. Szeretném, hogy mindig őrizze az álmait. Hiába 2-7 éveseknek van a csomag én megmentettem a mi kis lassan három hónaposunknak! Aztán lehet Roli is kap valami egyedi különlegességet

Móni munkáit itt tudjátok megnézni.


Joyflower Design - Párosító és memóriajáték

Még picit kicsi Roli hozzá mivel inkább szétdobálja, de próbálkozunk vele illetve szótanulásra addig is tudjuk használni. De majd ha kicsit nagyobb lesz biztos vagyok benne, hogy szuper időket fogunk eltölteni együtt. Nagyon barátságos a rajz rajta így bátran ajánlom mindenkinek.

A Krisztina munkáit Facebook oldalán ITT tudjátok megnézni

Kézműves MiniBolt- Mini bogyócskás nyaklánc 

Igazán színes nyárias darab a cukorkára emlékeztet, amitől megint ehetnékem támadt. Nagyon különleges darab. Örülök, hogy a tulajdonomban lehet, ha nem is én de biztosan lesz olyan aki hordani fogja.

Kézműves MiniBolt facebookos elérhetőségét itt találjátok.

m'ARTás - Játékos, vidám, kézzel festett falikép gyerekszobába

Kimondottan gyermekeknek készült festmények/kiegészítők készülnek. Érdemes szétnézni a webshopban mert faliórától a ruhákig autós egyedi napellenzőkig mindent megtaláltok. Nagyon szép munkákat készít. A boxban lévő falikép nagyon szép igényesen kidolgozott munka. Biztos helye lesz valamelyik gyermekünk szobájában.
 A munkáit itt tudjátok megnézni/megrendelni.

Petrus Márta- Játszani Jó! Elfoglalt szülők játéktára

A boxban az első olyan termék aminél szó szerint felsikítottam (még jó, hogy nem ébredt fel egyik manóm se) mert ez egy olyan könyv ami mindenkinek jó útmutató. Belelapozva elég nagy gyerekeknek is van benne feladat foglalkozás. Így biztosan napi szinten fogjuk használni. Erről biztosan később olvashattok egy kimerítőbb bejegyzést!

Márta munkásságát itt tudjátok megnézni

Rozsiboutique- Nyári kollekció Vitorlás textil gomb gyűrű
Réka munkáit megnézegetve igazán különleges darabokat találunk. A boxba egy igazi nyári darab került amit egy balatoni sétálásnál egy igazi Vintige hangulatú ruhának a kiegészítőjeként eltudom képzelni magamon.
Itt tudjátok megnézni miket készít


Összességében azt kell, hogy mondjam életem első doboza teljes mértékben megérte. Gondosan válogatott doboz lett amiben tényleg anya és gyermeke/gyermekei is örömüket lelhetik. Ezzel elindult a FeMiniBox mániám is kéthavonta találkozunk 1-1 ilyen bejegyzéssel.

Amire különösen büszke vagyok és hálás is egyben az nem más mint, hogy a kiadványban Média Partnerként szerepelhetek. Ez nektek is jó, hisz egy egyedi kóddal tudtok kedvezményesen rendelni. A véleményem függetlenül ettől az, hogy csodás doboz sikeredett. Nem utolsó sorban magát a dobozd is felfogom tudni használni. 
Ha ti is úgy érzitek, hogy szeretnétek majd rendelni akkor további információkért keressétek a FeMiniBox Facebook oldalát ITT. Ahol számos információt találtok majd a kiadásokról.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése