2015. december 30., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} Ilyen volt 2015





Mindig eltűnődöm, az idő múlásán ez ma sem volt máshogy… annyira gyorsan telik az idő, most volt még csak január és már itt van december utolsó előtti napja. Megdöbbentő, hogy ennyire gyorsan eltel az idő. A mai VKP bejegyzés egy évösszegző bejegyzés lesz, ami számomra mindig egy nosztalgikus pár óra az enyém egy ilyen bejegyzésre szánok, de amúgy beegyezés nélkül is ilyenkor mindig elkezdem összegezni az évet mi volt jó mi volt rossz. Most ebbe az összegzésbe tekinthettek bele.




A tavalyi évem úgy indult, hogy már egy éve boldog párkapcsolatban élek és már minden nap vele kelek vele fekszem, ennél csodálatosabb érzést el sem tudnék képzelni. Rengeteget kirándultunk világot láttunk, telt az idő teltek a hónapok. Eljutottam életem első Horvátországi útjára, aminek annyira örültem. Bár nem volt tökéletes idő, de kettesben voltunk csodaszép időt töltöttünk együtt majd Augusztus 20án megkérte a kezem, nem tudom elmondani, hogy mennyire boldog voltam. Majd úgy terveztük 2017ben házasodunk össze. December elején eldöntöttük, hogy 2016 májusában házasodunk össze így izgalmakkal vártam már a karácsonyt az utolsó „független” karácsonyunkat.


Ezen kívül meg hosszabították a munkahelyen a szerződésem, ugye márciustól új kollégánk van, akit úgy megszerettem, mintha a második anyukám lenne. Így a rengeteg munka mellett egész jó a hangulat már. Bár párszor nagyon nagyon úgy érzem, hogy sok nekem és nem bírom, de belegondolva imádom a munkámat.



A bloggal kapcsolatosan rengeteg együttműködésem jött létre, ami remélem a 2016-os évben is folytatódik ez a sorozat. A blog lett a második életem, az ahol kiélhetem a kreativitásom és elmenekülhetek egy teljesen más világba.



Ez a 16. VKP bejegyzésem és egyben az első állandó sorozatom a blogon.



Jővőre a terveim:


Megszervezni álmaink esküvőjét olyannak amilyennek szeretnénk, megalkotni a tökéletes Nagy napot.


Az Ara születik bejegyzéseket szépen bevezetni a blog életébe. Ezzel segíteni azoknak, akiknek szüksége lesz rá.


Legalább heti két tesztet megírni, havonta legalább egy videó.

Eljutni minél több helyre, megnézni minél több látványosságot.  Boldogan zárni feleségként 2016-ot



Mindenkinek nagyon Békés Boldog Új évet kívánok.


1 megjegyzés: