2016. február 22., hétfő

LIEBSTER BLOG AWARD avagy a blog első díja



Sziasztok! A bloggal mostanság rengeteg pozitív és jó dolog történik, most épp az egyik ilyenről olvashattok. mégpedig Annától megkaptam a Liebster díjat, aminek nagyon örültem. Nem gondoltam volna, hogy másfél év alatt elérek erre a szintre. Bár magamhoz képest rengeteget fejlődtem és remélem, fogok is. 


Több feladatot is kapunk a díj elnyerése után: 

I. Válaszolni kell a jelölő blogger kérdéseire
II. Meg kell osztani 11 érdekességet magamról
III.  Új kérdéseket kell feltennem a saját jelöltjeimnek
IV. Jelölnöm kell további bloggereket a díjra.

Akkor jöjjenek a feladatok:

I.

1.Mióta írod a blogot? Miért kezdtél bele?
2014 júniusa óta írom a blogot Azért kezdtem el írni, mert kerestem egy hobbit és mindig is érdekelt a blog világa. Rengeteg terméket gyűjtöttem össze és egy inspirációt szerettem volna arra, hogy elhasználjam a termékeket. Ezért úgy gondoltam, hogy elindítom a Blogot, amiben leírom a kezdeti smink és egyéb termék használásomat. Ezzel fejlesztve a saját rutinomat és segítve az olvasóim a saját rutinjuk és termékeik megtalálásában.

2. Honnan jön a blog címe? 
A blogom címe igazából kb. 5 perc gondolkodás idő után jött. Mondjuk, mostanában gondolkodom egyre jobban egy név váltáson. Mert mer, nem fejezi ki teljesen azt, amiről szól, szólni fog a blog (az életem apró történéseiről, sminkről és egyebekről)

3. Mik a terveid a jövőben a bloggal?
Egy teljesen más irányba elvinni a blogot, a szépség, smink mellett a DIY világába, egy egy lakberendezős ötletet és még jobban kifejezve azt, aki én vagyok. Mert úgy érzem a bloggal megtalálom az igazi önmagam.

4. "Civilben" mivel foglalkozol?
Titkárnő vagyok, ami mostanság egyre fárasztóbb és egyre több munkával jár, de imádom. Hiába akarok a blogra még több időt fordítani azok az 5-10 percek is elvesztek, amik eddig megvoltak. De már csak 3 hónap és több szabadidőm lesz :)

5. Mit tartasz magadban a legkülönlegesebbnek?
Az akaraterőmet.

6. Mi a legnagyobb dolog, amit eddig elértél, amire a legbüszkébb vagy?
A blog. Büszke vagyok rá, hogy a sok pofon után még itt vagyok és nem adtam fel.

7. Mit fejlesztenél a blogodon?
Több videót szeretnék és rendszeresebb blog bejegyzéseket.

8. Van különcséged? Mi az?
Szerintem nincs ilyen, bár ha valaki tud, az kérem, mondja meg :)

9. Milyen lenne egy napod, ha szabadjára engednéd a képzeletedet? Mit álmodnál magadnak?
Teleportal körbeutaznám azokat a helyeket, amiket megszeretnék nézni a világban. Bár lehet, kevés lenne rá 24 óra.

10. Honnan merítesz inspirációt?
Blogokról és az internetről, illetve a való életből.

11. Szerinted mi segíti a leginkább az ember fejlődését? A kihívások, a pozitív visszajelzés, a kritikák vagy valami más?
Így sorban mind. Szerintem kellenek a kihívások, amire ha jön 1-1 pozitív visszajelzés az nagyot lendít a fejlődésben, mert látja az ember, hogy jó úton halad. Ezt mostanában nagyon érzem magamon, hogy egy apró pozitív mondat már erőt ad és egy nagy lökést. Ugyan így vagyok a negatívval, a kritikákkal, ha megkapom azért is megmutatom, hogy megtudom csinálni.

II.
Ez már nehezebb dió, de hát vágjunk bele.

1.  Magamon egyedül a szemem szeretem. 

2. Akaratos vagyok, ha valamire azt mondják, hogy nem én azért is azt csinálom.

3.Ezzel együtt rettenetesen maximalista is vagyok, mindenből szeretem a maximumot kihozni.

4. Sorozatfüggő vagyok. Imádom a sorozatokat, 1-1 izgalmasabb rész után képes vagyok akár este 10kor is megnézni még egy részt, mert érdekel mi fog történni.

5.Sokat Simsezem ha van rá időm, abban is leginkább a lakberendezést házépítést szeretem.

6. Rendezvényszervező vagy titkárnő szerettem volna lenni.

7. 25 éves koromig kitűztem magam elé célokat ebből 2 teljesülni is fog, a harmadik hát reméljük.

8.Cipő és táskamániás vagyok, ha meglátok, egy szép darabot képes vagyok megvenni, még ha csak egyszer kétszer, hordom akkor is. 

9. Miután nincsenek barátaim ezért a blog az egyetlen menedékem ahol önmagam lehetek.

10.  Mindenki problémáját szeretném megoldani, nem szeretem, ha a szeretteim boldogtalanok.

11.  Türelmetlen vagyok, mindent most azonnal akarok, és most azonnal akarom elérni, teljesíteni.

Nem tudok jelölteket, mert akit akartam volna jelölni ők mind megkapták, Így aki gondolja, az válaszoljon ő is a kérdésekre, amiket én kaptam.

2 megjegyzés:

  1. Gratula a díjhoz :) Szeretem az ilyen kérdéseket-válaszokat olvasgatni, jobban megismerhetünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm széepn, hamarosan jön még egy DIJ a blogon :)

      Törlés