2016. február 1., hétfő

TESZT| Ebelin Entwirrkünstler hajkefe Tangle Teezer utánzat


Sziasztok! Ma egy olyan termékről írok, aminél sosem gondoltam volna, hogy befogom szeretni illetve, belefogok esni én is abba az őrületbe, ami a Tangle Teezer körül forog. Főleg, hogy az én pénztárcámnak nagyon drága, jó, ha spórolgatok, akkor megtudom venni, de mi van, ha nem válik be? Legfőképp ezek az indokok voltak azok, amiért elzárkóztam ez az egész mizéria előtt. Majd elkezdtem olvasni a neten, hogy akik ilyen fésűvel fésülködnek azoknak kevesebb haj hullott ki. Nekem pedig nagyon hullik a hajam… De akkor is fenn álltak a fentebb leírt problémák. Majd jött a felismerés DM saját márkájának van egy ilyen utánzata, be is szereztem, de hogy bevált e azt, ha tovább olvassátok, elárulom.






A csomagolásával kezdeném, számomra külön öröm, hogy nem tudja összetapizni senki, mert egy kemény műanyag dobozban van a termék, a hajkefés állványon kell, hogy legyen, bár én november végén külön kis pultról tudtam elvenni. A fésű kialakítása hasonlít az eredeti termékre. Én egy szép pinket választottam, de volt belőle kék is, de egy kis színt akartam vinni a hétköznapokba. A fogása nagyon kényelmes pont bele illik a kezünkbe, mert van rajta egy gumírozott mélyedés is.

A fésű fogai több sorban helyezkednek el és minden sor különböző méretű, kicsit gumisabb kialakítása van nem olyan műanyag, mint első ránézésre hinnénk. Vizes és száraz hajon is egyaránt szoktam használni, egyik variációnál sem húzta a hajamat, amin meglepődtem, mert azt hitem, hogy az ilyen gumis dolog biztos húzni fogja, vagy ezekbe a sűrű „sörtékbe” belefog akadni. Fésülködés közben roppant rémisztő hangok jönnek ki, meg is ijedtem elsőre, mert azt hittem kitépi az összes hajszálaimat. Ami megnyugtatott, hogy nem tépet ki több hajat, mint amúgy egy fésülködésnél szokott, sőt sokkal kevesebb hullik ki. Ami még nagyon jó benne, hogy benne maradnak a kihullott szálak és nem szállnak szanaszét, mint a rendes fésűben.

Amiért megvettem, azt teljesítette, kevesebb hajam hullik, kis helyen elfér, ha utazom, valahova akkor csak bedobom a táskába és nem kell külön helyet keresni neki, még a neszesszerembe is kényelmesen elfér. 

Az ára kicsit sok szerintem, de ha vigyázunk, rá akkor sokáig hű társunk maradhat, és akkor megéri azt a 2599ft-ot. Összességében nem bántam meg, hogy engem is elkapott a TT láz :)

Ti próbáltátok már ezt a fajta fésűt? Ha igen bevált?



6 megjegyzés:

  1. Én Tangle Teezer van es nagyon jó. De Ebelin is nagyon jó látszik

    Nagy GIVEAWAY by Katy

    VálaszTörlés
  2. Már hosszú évek óta vaddisznósörtéből készülő hajkeféket használtam, amikor engem is elkapott a Tangle Teezer - láz.
    Megvettem, kipróbáltam, aztán miután elmúlt az újdonság varázsa, szépen visszaszoktam a már jól bevált, természetes alapanyagú hajkeféimre. Valószínűleg tudat alatt is elutasító vagyok mindennel szemben, ami műanyag.

    VálaszTörlés
  3. Én vaddisznósörtéből készült hajkefét nem használtam még. Nekem ez tényleg bevált, legalábbis ami a hajhullást illeti fésülködés közben.

    VálaszTörlés
  4. Nekem Mülleres van, nyeles, megszerettem ez a fajta fésűt. Azt nem vettem észre, hogy kevesebb hajam hullana ki, de jó vele fésülködni.

    VálaszTörlés
  5. Én innen rendeltem, olcsóbb az eredeti, mint a Dm-es. https://www.mall.hu/hajkefek?b[]=tangle-teezer#!?brands=tangle-teezer&menuItemId=15575007 A lányom iszonyat hisztizett minden más fésűnél, ezzel könnyebb kifésülni a haját. Én az originalt rendeltem.

    VálaszTörlés