2017. július 7., péntek

Roland napló| Babaápolási kedvenceink



A mai bejegyzésben az aktuális babaápolási kedvenc termékeinket mutatom meg nektek! Életem első ilyen jellegű bejegyzése, remélem, szeretettel fogjátok fogadni.

Kettő csoportra szedtem a kedvenceinket a könnyebb áttekinthetőség kedvéért. Az első csoport a pelenkázáshoz szükséges kedvenceink!

Pelenkából kezdetek óta a Liberot használjuk. Nekünk nagyon bejött 1–2 baleset volt csak, a pisit, kakit nagyon szépen bent tartja. Akár egész éjszakán át is. Már 4-es méretet használunk. Nagyon féltem a méret változtatástól, amit a márka elindított, mert ezzel együtt egy Szuperrhősős kiadást dobtak piacra. De azt kell mondanom, imádom, egyetlen hátrányát tudom felhozni az pedig az, hogy a fehér bodyn átlátszik.

Első perctől kezdve a Babydream popsitőrlőt használjuk a Rossmann saját márkáját. Nekem nagyon bejött szépen leszedi a kakit/ popsi krémet is nincs vele problémám. Amire viszont rájöttem és ez egy tanács is lehet nektek. Érdemes a popsi törlőt fejjel lefelé tárolni ugyanis így a tetejébe megy a nedvesség, első használatnál is nedves lesz, mire a végére értek szépen visszacsepeg az aljára így mindenhol elég nedves lesz (ez bármelyik popsi törlőre érvényes)

Popsitörlőnél maradva a pelenkázó táskánkban a Libero Wet Wipes zöld popsi törlője van. 64db van, benne ez pont elfér a pelenkázó táskában kényelmesen, szépen tisztít. Az illata is nagyon kellemes elég vastag szavam nm lehet rá.

Popsi törlőt jelenleg a Pezoderm Popsi krémjét használjuk, nem kell, belőle sok nem volt piros még sosem a popsink amióta ezt használjuk. Egyszer véletlenül rosszul lett összekapcsolva a pelenka és picit a ragacs kiszívta Roland pocakját (Hason alszik és már kúszott az ágyban mindig arrébb és elmozogta) bekentem neki ezzel a krémmel pár órán belül nyoma sem volt a pirosságnak.

Ha pelenkázás és nem itthon történik, akkor kell hozzá pelenkaszemetes, akkor nagyon jó szolgálatot tesz, ha nem tudom rögtön kidobni a pelust. Ebből is a Babydream márkát használjuk, 100db van egy csomagban. Parfüm illata van, nagyon szeretem szagolgatni. 6 hónap alatt még nem használtam el 1 csomaggal. Ha spórolni szeretnétek vele, akkor 2db pelenka szépen összehajtva elfér benne.

A második csoportba a fürdéshez használatos kedvenceinket tettem.

Az első a törölközőnk, amit a Pepcoban vásároltunk nagyon jó nedvszívó képességgel rendelkezik pihe puha! Még biztosan fogok beszerezni belőle.

Fürdetőből kezdetek óta a Babydream Kopf-bis-Fuß Waschgel fürdetőjét használjuk, könnyen habzik, szépen tisztítja a bőrét és nem szárít.  Ez a flakon mindennapos fürdéssel 2-3 pumpálással 5 hónapig volt elég. Ami ár/érték arányban szerintem nagyszerű

Hajmosáshoz mivel küzdöttünk a koszmóval a Babe koszmó elleni samponját kezdtük el használni, kb. 5ft-os nagyságú mennyiség elég volt az elején a fejecskéjére, szépen leszedte a koszmót, mivel kb. semmit nem használtunk el a tégelyből így heti egyszer megmosom még a mai napig vele a haját, már kicsit nagyobb mennyiséggel, de így is szerintem rengeteg ideig elég lesz.

Testápolás akkor a CaoNatur Baba testápolója. Volt egy időszak, amikor egy picit szárazabb volt a bőre akkor minden este a fürdetés után kentem (még a hámlásos időszakunkban) azóta minden második nap kenem a kis bőrét, könnyen beszívódik, nagyon finom illata van. Nem hagy ragacsos érzetet a bőrön pihe puha selymessé teszi a bőrt.

A képen még szerepel a CaoNatur folyékony babahintőpora is, na, itt én bajban voltam, mi a csuda az a folyékony hintőpor mire lehet használni (az egyik MommyMia dobozban volt) Majd miután bejött a meleg Roland nagyon izzadt tele lett meleg kiütéssel. Ekkor kezdtem el picit kenni a kukija körül (Zacsi és kuki találkozásnál) a hajlatban azóta nem érzem ott olyan, hú de izzadtnak. néha teszek, a hónaljára ezt leginkább este mikor a szobáját nem tudjuk 28 fok alá hűteni.

2 megjegyzés:

  1. Ennyi mindent én nem használtam, de látom, nálatok Rossmann van a közelben, nálunk DM, úgyhogy én DM-es babacuccokat használtam. Első gyereknél szintén Liberot, másodiknál sajátmárkás pelust, ő szerencsére azzal is elvolt, takarékosabb gyerek :) Eldobható pelenkázóalátétet is használtam utazás közben, régebben lehetett Libero pontokat gyűjteni a pelenka csomagolásáról, elküldtem és kaptam érte az ajándékot, amit választottam az oldalról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazság szerint egyik sincs közel, mindhez utazni kell pedig tök jó lenne néha csak úgy beszaladni. A Dm-es popsitörlőt próbáltuk nekem az valahogy nem jött be. Libero pontokat gyűjtöm én is, épp most adtam le egy megrendelést.

      Törlés