2018. szeptember 2., vasárnap

Viszkok Fruzsi kedvencei: Lusta Vasárnap


Pár hete jelentette be Viszkok Fruzsi, hogy új Kedvenceket hoztak létre a Rossmann-nal együttműködve az eddigi sminkes neszeszereket nem szereztem be mivel a felét nem tudnám használni, így feleslegesnek tartottam azért az egy két termékért. Viszont ez most más mint az eddigiek ugyanis ez az otthoni wellnessre fekteti a hangsúlyt mégpedig egy igazi Lusta Vasárnapra!
Két boxot szereztem be rögtön az egyiket magamnak a másikat pedig ajándékba adom.



Kings crown tea cseresznye-banán ízben -399Ft

Menjünk a konyhába és főzzünk egy kellemes teát. Az illata egyszerűen mennyei, nekem már kicsit az őszt juttatja eszembe így biztos vagyok benne, hogy sokszor fogom elő venni és ezt főzni magunknak. Mert az ősz a tél nélkülözhetetlen kelléke a tea.

Ha ezzel megvolnánk akkor fogjuk a bögrénket és induljunk a fürdőszobába és kezdődhet is a me time.

Dufti üveg illatgyertya - vanília 249Ft  

Amíg engedjük a vizet a kádba (vagy ha nincs akkor a zuhanyzás előkészületei alatt) addig gyújtsuk meg ezt az isteni finom illatú üveg gyertyát gondosan olyan helyre tedd ahol nem eshet le nem érhet törölközőhöz vagy bármilyen gyúlékony anyaghoz!!! Lótuszvirág, citromfű és vanília illatban lehet beszerezni a  dobozban, viszont nekem mindkettőben vanília volt.

Isana gyöngy tusfürdő - 300 ml 269 

A fürdés elengethetetlen kelléke a tusfürdő az Isana gyöngy tusfürdő egy kellemes púder illatú könnyen habzó tusfürdő. Mostanában szeretem ezeket a púderesebb illatokat így teli találat volt az illata.

For your beauty wellness fürdőpamacs

Nem használok fürdőpamacsot így tovább fogom ajándékozni amúgy nagyon szuper termék időt spórol és kicsit radíroz is. Viszont ezt a terméket én kicseréltem volna egy testápolóra 

Wellness&beauty testradír tengeri sóval és olajjal. Sheavajjal és mandulaolajjal - 300 g 1399

A dobozban még volt egy testradír is aminek a csomagolása nyerte el elsőre a tetszésemet mégpedig ez a csattos üveg amit ha kifogy akkor újra lehet hasznosítani. Beszereztem a gyümölcsös verzíóját is amiről majd mindenképp hozni fogok teszteket.

Isana hydro booster arcmaszk hyaluronnal és aloe verával - 1 db- 399

Szeretem a fátyolmaszkokat mert gyorsan hidratálnak és széppé teszik a bőrünket. 15-20percet szoktam magamon hagyni az ilyen maszkokat már amikor van rá időm. Az arcomon lévő maradék anyagot bele masszíroztam az arcbőrömbe. Mindenképp befogok szerezni ebből utánpótlást.

Fruzsi ezeket a termékeket választotta a boxba. Egy kicsit masszívabb is lehetett volna maga a doboz, hogy sokáig tudjuk használni (újrahasznosítás) 
Az üzletekben limitált mennyiségben beszerezhetitek még. 



A terméket saját költségemen vettem nem tesztelésre kaptam saját véleményemet osztottam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése