2019. április 24., szerda

Dm kedvencek: Tavaszi megújulás

Ismét egy box ismét egy dm kedvencek! Sajnos az előző kimaradt pedig azt nagyon szerettem volna. Viszont erre a Tavaszi Megújulás boxra sikerült lecsapnom azt kell, hogy mondjam vannak benne ígéretes termékek és vannak olyanok is amik nagyon jókor jöttek. Lássuk is mik voltak a dobozban!


Ami már akkor szembetűnt mikor megérkezett a futár, hogy milyen kicsi lett, a doboz, tényleg bele van paszírozva a dobozba, azért egy kicsit nagyobbra meghagyhatták volna. Egyébként a nagyon szép a grafikája igazán nőiesre sikeredett! De lássuk is a termékeket:


A Judy poszter három grafikája került be meglepetésnek a dobozba szerintem nagyon szép, a hello tavasz tetszik a legjobban!

HIMALAYA HERBALS Yoith Eternity nappali arckrém:
 
HIMALAYA Yoith Eternity öregedésgátló termékek a havasi gyopár növényi őssejtjeinek és más egzotikus növényi hatóanyagok hatásának köszönhetően láthatóan csökkenti a ráncokat már 4 hét alatt.

Kiváncsi vagyok erre a termékre nagyon hátha ez lesz a tökéletes arckrémem, főleg, hogy meg kell előzni a ráncokat közel 30 évesen.

Nivea Intimo intim törlőkendő


Ezt a kendőt már használtam már és biztos vagyok benne, hogy rövid időn belül ezt is el fogom használni, szeretem az intim törlőkendőjüket nagyon.

Balea arctisztitókendő 3in1 érzékeny bőrre 25db


Alkalmas az arc és az érzékeny szemkörnyék gyors megtisztítására. Ideális utazáshoz, Eltávolítja a szennyeződéseket, felesleges faggyút és a vízálló sminket is.

Elfogom használi mert ha tényleg mindent leszed akkor praktikus mert kis helyet foglal, egy ilyesmi kendőt használtam az nagyon nem jött be mert csípte a szemem.

Dove Green Clay tusfürdő

Új agyagos tusfürdő, mely ásványi anyagokban gazdag természetes agyagot tartalmaz. A soron következő egyik tusfürdő ő lesz mert nagyon kíváncsi vagyok rá. Aztán ha bejön ebből is feltankolok.

Alverde pumpás folyékony szappan:

Kókuszt és tengeri sót tartalmazó szappan lágyan cirógatja a kezeket. Ez az egyik termék aminek nagyon megörültem, mivel épp fogytán van a folyékony szappanunk. Úgyhogy hamarosan beszámolok, hogy mit is tud a "kicsike"

Wilkinson Intuiton fab női borotva:

Ő az első kétirányú pengés borotva, amivel felfelé és lefelé is lehet borotválni. Nagyon kiváncsi vagyok rá, hisz az előző boxokban lévő borotva is nagyon bejött. 

Catrice ajakdúsító szájfény: 

Az ajakdúsító szájfény még teltebbé varázsolja az ajkaidat a benne lévő menthol összetevőnek köszönhetően, ami amellett, hogy dúsít, kiegyenlíti. az ajkakon lévő repedezéseket.

Hát na erről hamarosan írok mert kipróbáltam. Vegyesek az érzéseim azt hiszem.

Alverde Körömápoló olaj: 


Az alverde körömápoló olaj ápolja és védi a körmöket: ellenőrzött ökológia gazdálkodásból származó sárgabarackmag és argán olaj tartalma selymes tapintásúvá varázsolja a köröm felületét, és ápolttá körömbőrt. 

A soron következő olaj ez lesz amit elkezdek majd használni.
Egy jó kis box lett aminek az ára teljesen megérte, úgyhogy az elkövetkezendő hetekben lesz mit olvasni a blogon! Kövessetek itt is és Instagramon is, hamarosan nyereményjátékkal is jövök megint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése