2019. április 20., szombat

TESZT| The ONE vízálló szemfestéklemosó

Ma ismét egy tesztet hoztam, méghozzá a The One Vízálló Kétfázisú szemfesték lemosójának tesztjét. Pár hete már ezt használom, több fajta spirállal teszteltem, Vízállóval és simával is. Az elején megemlítem, hogyha bármilyen Oriflame terméket szeretnétek rendelni keressetek bátran.




A termék üvege elegáns egyszerű és szép. A fehér színű kupak jól zár, nem folyik.  A mérete 100ml, egy átlagos smink lemosó méretének felel meg. Kétfázisú így felrázást ígényel. Ez a kék szín annyira tetszik, egyébként minden ilyen terméknek imádom nézni ahogy egybeolvad majd szétválik a két fázis.

Mind a két sminket szépen lemossa a simát is illetve a vízállót is. A szemöldökömet is ezzel szoktam lemosni. Nem kell dörzsölni így lényegesen kevesebb szemöldök szálam hullik ki mint egy normál lemosóval. 

Az egyetlen hátránya, hogy icipicit többet kell nyomni rá, mint egy sima lemosóval. A két fázis normál tempóban válik szét így nem kell attól tartani, hogy hamarabb vissza rendeződik mint mi dolgoznánk vele. Egyetlen hátránya, hogy nem túl szép egy ideig a látványa amíg teljesen vissza nem áll. 

Összességében nagyon megszerettem és végre nem marad fent smink és teljes egészében le tudom szedni mindet maradéktalanúl.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése