2019. április 12., péntek

DIY| Örömanya kardísz

Az esküvős bejegyzés sorozatnál van 1-2 dolog ami kimaradt mert már nem volt rá időm megírni/bemutatni. Így úgy gondoltam egy kis segítség lehet akár most is azoknak akik saját kezüleg  csinálják az esküvői dekorációt és egyéb kiegészítőket. A  mai bejegyzésben az örömanya karszalagot mutatom be illetve hasonlót kapott a húgom is mint koszorúslány.

Nem sok minden kell hoz
zá, az általunk választott virág ragasztópisztoly illetve szalag

Első lépésként én a szalagra a leveleket ragasztottam fel majd ezután középre a két nagyobb rózsát majd amikor ez teljesen megszáradt akkor az oldalára ragasztottam az apró piros virágokat ezzel elrejtve a lyukakat és szépen kiegészítve a csuklódíszt.

Utolsó lépésként a szalagot megégettem, hogy ne bomoljon le. Nem nehéz nem drága és csak a képzeletünk szabhat határt, hogy mi kerüljön rá. Bármilyen virággal jól mutat és egy örök emlék

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése