2019. szeptember 27., péntek

Maszkok tesztelés alatt| Nivea Urban Skin Detox fátyolmaszk

Szeretem a fátyolmaszkokat az már biztos. Azon szerencsések egyike lehetek aki kipróbálhatta a TRND által a NIVEA Urban Skin Detox fátyolmaszkját. Egy darab maszkot kaptunk amit ki kellett próbálni. Ennek a maszknak az éjszakai verzióját már használom. (Hamarosan írok róla)



Mivel jobb a fátyolmaszk mint egy sima felkenős?
Az alapvető különbség a felhelyezésében rejlik. Míg a felkenősnél valahonnan kiszedjük és felkenjök az arcunkra. A fátyolmaszknál pedig kivesszük a tasakból levesszük a védőfóliát és felhelyezzük az arcunkra. Levesszük a maszkot az esszenciát bemaszirozzuk az arcbőrünkbe és mehetünk is a dolgunkra. Míg a sima maszknál a lemosással kell bajlódnuk.

Magában a felszívódásban is van különbség. A sima felkenős esetében a hatóanyagok egy része elpárolog a bőr felszínéről és csak egy adag jut az arcbőrbe. Míg a fátyolmaszknál a szövetanyag nem engedi elpárologni és ez az anyag befelé "nyomja" az anyagokat.  



A Nivea Urbán Skin Detox maszkja a városi nőknek lett kitalálva. Méregteleníti a bőrt mattító hatása van, feltölti a bőrt.

Arctisztítás után feltettem az arcomra, kicsit bénáztam a védőréteg leszedésével, ezt legközelebb fordítva fogom csinálni. Majd 10 perc pihenés után leszedtem. A maradék esszenciát bemaszíroztam a bőrömbe és ahogy a használati utasítás írja a felesleget letöröltem. Pár percig még kicsit ragacsos érzetem volt. De már akkor látszott az arcomon, hogy sokkal tisztább egyenletesebb lett.

Ami a világon az egyik legszuperebb megoldás, hogy biológiailag lebomló rostanyagból készült. 

A termék maga egy csoda! Ritkán vagyok ennyire odáig egy termékért első használat után, de ez az!

Biztosan befogok szerezni még párat a fátyolmaszkok királynőjéből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése