2019. augusztus 20., kedd

Mommy Mia: 2019 nyár

Az idei nyár sem maradhatott Mommy Mia box nélkül így elérkezett a bontogatás ideje, a boxokra én tavaly előfizettem, így hátradőlve vártam a futárt. Kicsit vegyesek az érzéseim az elején tényleg odáig voltam a meglepetés dobozért, viszont az utóbbi időben ezt nem érzem 100%-osnak. De lássuk is mi került az idei nyári boxba.




Scrapfellow Exkluzív Balatoni nyár matricaív: 
Szerintem felfogom használni úgyis rengeteg kép készült a Balatonon és maximum akkor valami ilyesmi fényképalbumot fogok csinálni de majd meglátjuk. 

Itt tudjátok beszerezni a termékeiket


Bookfairy angol gyerekkönyvek:
Már lapozgattuk is a gyerekekkel, nagyon élethű. Ennek egy másik kiadása a Black and White Little Library egyik könyve már megvan. Még nem sikerült beszereznem a másik 3 részt. De ami késik nem múlik. Nagyon szép élethű képek vannak benne, egyenlőre csak magyarul tanuljuk a szavakat. Bár nagyon beindult Roland, már mondatokban beszél e az új szavak bővítésére neki is jó. Vikinek pedig a beszéd beindulásához tökéletes lesz.


Itt tudjátok beszerezni a termékeiket


Ananas Spybag: Elsőre fogalmam sem volt mi ez, viszont mikor elolvastam a leírást utána leesett, hogy ez egy kreatív készségfejlesztő játék. Befogom vetni 1-1 alkalommal mert ötletes és szórakoztató.

Itt tudjátok beszerezni a termékeiket

Vöslauer 100%rePET ásványvíz: Ismét ásványvíz, lassan nem lesz Mommy Mia Vöslauer nélkül. Szeretem mert kicsi újratölthető és táskabarát verzió, de már kezdem kicsit unni, hogy körülbelül mindegyik boxban benne van. Ismét megy a pelenkázó táskámba.

Itt tudjátok beszerezni a termékeiket

Revolution Skin Kiss Highligter:  Annyira sajnálom, hogy nem a paletta került a boxomba, azt elhasználtam volna biztosan. Viszont a Highligter nagyon messze áll tőlem mivel kb alig sminkelek. Alkalmakra is bőven elég nekem a bronzosítás/Pirosítás. Még nem tudom kipróbálom e vagy elajándékozom valakinek. 

Herbioticum After Burn leégés kezelő gél: Annyira örültem neki, komolyan szerintem lassan márka függő leszek, hisz mindenre van valami csodaszerük. Ha férjem ismét pecsenyekacsán ér haza akkor idén kipróbáljuk. Az biztos, hogy a strandtáskámba fog kerülni.

Itt tudjátok beszerezni a termékeiket  

Előfizetői extra ajándék 
Ideas & Focus Tükör- kártyák pozitív visszajelzéshez.
Úgy érzem ez a kártya az amivel fogunk tudni újat tanulni. A Mai világban elég nehéz az érzéseinket főleg a pozitív visszajelzéseket osztogatni. Így amennyire tudom felfogom használni a mindennapjainkban a kártyákat.

Itt tudjátok beszerezni a termékeiket 

Nagyon vegyesek az érzéseim mint már mondtam fentebb. Van amiből jobb lett volna más boxból is kapni 1-1 terméket akkor jó lett volna és tetszett volna teljesen a box, de így kicsit hiányérzetem an. Következő box majd  télen lesz addig is remélem gyűlnek majd a jobbnál jobb márkák és termékek és ismét 100% os dobozokat kaphatunk.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése