2019. december 10., kedd

Mommy Mia tél

Megérkezett az év utolsó Mommy Mia boxa mégpedig egy téli kiadás! Hát ez egy igazi hűha!!! A Mommy Mia Mikulásai hatalmas tapsot érdemelnek! Az utóbbi kiadások után ez tényleg egy szuper csomag lett! Nem is húzom tovább az időt lássuk is mi volt ebben a boxban!




Az én/mi dobozunk a Mini néven futó ez a csomag 1-3 éves gyermekeknek van. Ha kisebb a gyermeked vagy még kismama vagy akkor a Baby csomag való neked. Ha már 3 éves elmúlt a gyermeked akkor az Ovis csomag!



Ételérzés Online Főzőiskola! Terei-Vigh Krisztina: Nem tudod, mit főzz? Című könyve:
Egy teljesen új könyv, ami szinte a nyomdából került be a dobozba annyira friss! Gondolhatnánk, hogy ez egy recept könyv, de nem! Hanem egy olyan módszert mutat be, aminek az ismeretében tudatosan tervezhetünk menüt, változatosan és szezonálisan táplálhatjuk a családunkat. Ráadásul sokkal hatékonyabban és gyorsabban érhetünk a feladatunk végére. Nagyon kíváncsi vagyok. hogy a gyakorlatban milyen is ez a könyv. Figyeljétek a blogot/instagram profilom mert biztosan beszámolok róla.
 

Babilon könyvkiadó: Jóéjt puszi Mindenkinek:

Ezt a könyvet biztosan beépítjük a rutinunkba. Roland már minden este úgy alszik el, hogy mesét olvas neki apa majd lefekszenek és alszanak. Erről hamarosan írok/ beszélek mert már régóta tervben van. Ez a mesekönyv nem egy klasszikus mesekönyv. A kipattantatás lapjainak köszönhetően egy interaktív kalandba csöppenhetünk.



Haba kiadó: Haba Évszakok 3D fa puzzle:


Ilyen puzzlet már nagyon régóta nézegettem Rolinak mivel egyre inkább érdekli a kirakós. 22 kirakó elemből mind a 4 évszak kirakható. Remélem sok-sok örömteli pillanatot okoz nekünk. 



Kniepp Fürdőkristály Chia illatban és egy tusfürdő minta:


Az egyik habdőjüket már használjuk a gyerekeknek így nagyon kíváncsi vagyok mit tud e fürdőkristály. Valamelyik este ki is fogom próbálni, mostanában rám fér a kikapcsolódás. A tusfürdőt pedig szerintem viszem magammal januárban wellnessezni.



Bibur képeslap és kártyanaptár:

Ez az egyetlen termék amit nem fogok használni, de oda ajándékozom a húgomnak mert ő elfogja tudni használni. Egyébként a grafikája nagyon kis cuki lett.

Lolo Snack újdonsága szőlős rágcsálni való:

Egy  finomság amit bátran adhatunk a gyermekünknek, mert nincs benne semmi olyan anyag ami nem lenne való. Én/mi már megkóstoltuk és azt kel mondanom, hogy naagyon finom!


Bazsalikomos kert: Citromfű tea

Azt mondják a citromfű nyugtató hatású, én régebben ittam, viszont most azt az ötletet/tippet kaptam, hogy Rolandnak is lehetne adni estére hátha jobban alszik Tőle. Így kifogjuk próbálni neki is!


Yamuna Fahéjas szilva fürdőbomba
Az az érzésem, hogy életem első fürdőbombája ez lesz, mostanság imádom a szilva/fahéj kombinációt úgyhogy este ki is próbálom!

Hűha. Hát igen ennyi minden került ebbe a szuper csomagba, én tényleg azt mondom, hogy ebben az évben ez lett az IGAZI Mommy Mia, akibe én beleszerettem, aki rabul ejtett és függővé tett! Hajrá 2020 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése