2014. december 14., vasárnap

Christmas TAG 2014

Sziasztok!

November közepe óta karácsonyi lázban égek, Az ajándékok becsomagolva, már csak 1-2 simítás és hátra dőlhetek és várhatom a szentestét. Hogy ti is részesei legyetek az én karácsonyi varázsomnak hoztam egy TAG bejegyzést.

1. Mi a kedvenc karácsonyi filmed?
Igazából nincs kedvenc filmem, ami volt azt is meguntam, mert évente ugyan azt adják a tv-ben. Talán még a Télapu az amit megtudok nézni minden ében. 
2. Szenteste vagy karácsony reggelén bontod ki a karácsonyi ajándékaidat?
Eddig mindig úgy volt, hogy szenteste volt családi karácsonyozás (anyu, hugom, nevelőapukám, kutyusom és én) Idén kicsit változni fog, mert az biztos hogy 24-ét otthon töltöm de hogy párom ott e lesz azt nem tudom. 
3. Mi a kedvenc karácsonyi emléked?

Karácsonyi emlékem régről nagyon nincs, talán az a szeretet amit mindig adtunk a családdal egymásnak.
4. Kedvenc ünnepi étel?
Nagyon kedvenc ételem nincs, mindent szeretek, de általában ilyenkor a hal amit eszünk. (Már aki mert anyukám nem szereti.
5. Kedvenc karácsonyi illatod?
A fahéj, egyszerűen imádom az illatát. Már illőolajjal hangolódunk az ünnepekre
7. Van saját karácsonyi hagyományod?
Nálunk van egy hagyomány amit idén kis átalakítással fogunk megszervezni. Ugyanis a lakába be kell csempészni azt a rengeteg becsomagolt ajándékot (jön majd külön bejegyzés is róla). Nálunk minden évben úgy zajlik, hogy délelőtt karácsonyfa díszítés közösen hugommal. Ő szokta a csillagot feltenni a fára. Utána általában ebéd ami családi szépen felöltözött ünnepi ebéd. Majd hugom az apjával kimegy a folyosóra nézni a Jézuskát nem e jön. Ilyenkor szoktam kirakni az ajándékokat a fa alá. Majd kimenni hugomhoz, hogy hallottam valami zajt nézzük meg nem e jött már meg a Jézuska. Ez már lassan 8 éve hagyomány. Így megvan az az igazi varázsa annak, hogy a Jézuska hozza az ajándékokat. Amíg hisz addig higgyen benne :)

8. Milyen dísz kerül a karácsonyfád csúcsára?
Csillag szokott felkerülni. Bár az én fámra hegyes csúcsdísz kerül (mindkettőről jön majd bejegyzés)

9. Mi volt a legőrültebb/legvadabb ajándék kívánságod, amit gyerekként sosem kaptál meg?
Szerintem mindent megkaptam, Mondjuk nem is szoktam sok vagy drága ajándékot kérni, általában 1-1 könyv vagy olyan amire tényleg szükségem van. A karácsony a szeretet ünnepe. Még ha egy szelet süteményt vagy egy papírt kapok amin az áll, hogy Boldog Karácsonyt de szívből jött már annak is örülök.

10. Mi a kedvenced ebben az ünnepben?
Az, hogy együtt van a család, és nyugalom van, békesség, és szeretet vesz körül.

Ha tetszett nektek a bejegyzés, és van kedvetek hozzá, töltsétek ki ti is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése