2014. december 31., szerda

Őszi-téli Haul

Sziasztok!

Elég rég volt haul-os bejegyzés (augusztusban) ezért gondoltam, így az év utolsó napján megmutatom mit vetem mostanság.  Később érkezni fog egy Év záró év indító bejegyzés is még ma :) Csak, hogy a visszatérés teljesen meglegyen.

Na de lássuk csak miket vettem.

Lovely lakkok 4 db. RIO, Hópelyhes fedőlakk, GÉL hatású zöld lakk, Lilás csillámos fedőlakk.



 Essence lakkok


 RL lakk, és egy fedőlakk.
 3db tusfürdő, egy hajkefe. Már csak az a kérdés hány év alatt használom el az összes felhalmozott tusfürdőket.
 H&M-es szoknya
 Fekete magassarkú
 Kedvenc íróm könyve, jelenleg ezt olvasom.

Táska Humanicból

 1+4 akció (kettőt már kiolvastam)
 még 3 könyvecske
 Határidő napló
 A szürke ötven árnyalata alvós ruha
Ezeket vettem idén utoljára. Ezzel tehát zárom a 2014-es évet vásárlások szempontjából. Jövőre folytatjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése