2014. december 28., vasárnap

Karácsonyi ajándékaim 2014

Sziasztok!

Mint ígértem hozom nektek azokat amiket karácsonyra kaptam. Nem olyan nagyon sok dolog de nekem mind nagyon sokat jelent :)

2db Revolution paletta. Ilyen színes sminkkészletem még sosem volt. Így nagyon örültem, hogy párom meglepett vele.


Párom édesanyjától ezt a gyönyörű ékszer szettet:
 


 És jó meleg papucsot

 Fülvédőt
 Párom tesójáéktól ezeket a szépségeket
 Mézeskalácsos kecsketej szappant:

 Hópelyhes fülbevalót:

Páromtól még ezt a finomságot
 Szüleimtől pedig egy karkötő és nyaklánc szettet



 Egy aloeverás szettet


 Aloe gél testre, Testápoló, sampon...
 Tusfürdő és egy arc és testkrém
 Illetve ezt a kis tunikát kaptam
A nagy részéből a következő évben hozok teszteket.

Ti mit kaptatok?

Mire lennétek először kíváncsiak?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése