2014. november 19., szerda

TESZT| OPI lakk





Sziasztok!

Körülbelül 2 hete kaptam párom nővérétől ajándékba egy OPI lakkot aminek nagyon örültem, hisz sosem volt még ilyenem. Ugyan ebben a színben vett magának is. Ő is tesztelte és én is. Ezért egy tesztben két vélemény lesz. Kár hogy nem fényképeztem le a körmét. mert így nem látjátok hogy milyen volt.







Párom tesója felkente péntek este, szombaton takarított és a körme elejéről eltűnt a körömlakk. Ezért nagyon féltem kipróbálni, de úgy gondoltam adjunk neki egy esélyt, hát tévedtem.

Zselés műkörmön alaplakk és fedőlakk nélkül hiába 1 rétegben tökéletes a fedése és a színe, de 3 nap után a körmöm elejéről elkezdett kopni. pedig nem is takarítottam


Fedőlakkal tovább bírja, de nem szoktam használni, idő hiány miatt...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése