2016. január 27., szerda

SZEMÉLYES| A nap bloggere voltam kérdések és válaszok

 
Sziasztok! A facebookon van, egy számomra nagyon kedves közösség ahol már bőven az 1000fő felett járunk ez nem már, mint a Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége. A csoport egy nagyon jópofa kezdeményezést indított, amiben minden egyes nap egy-egy bloggernek tehetünk fel kérdéseket tegnap rám került a sor, aminek nagyon örültem bár nem kaptam nagyon sok kérdést, de nem is számítottam többre. Ha kíváncsiak vagytok a kérdésekre és a válaszokra, akkor olvassatok tovább:)



Miért érzik úgy a nők, hogy bizonyos helyzetekben sminkelniük kell magukat? Nem jobb egyszerűen vállalni a természetes arcotokat? 

Az első kérdés számomra elég fura és szemmel láthatóan egy másodpercet nem olvasott a blogból az úr, aki feltette a kérdést. Hisz ez a kérdés egy az egyben nem jellemző rám, ugyanis én az esetek 70%-ban nem sminkelek, 20%ban pedig csak szempillaspirál esetleg tus illetve egy kis rúzs van rajtam, a maradék 10%ban csinálok teljes sminket, ezt is csak alkalmakkor, vagy ha olyan helyre megyek. De hogy a kérdésre is válaszoljak, szerintem azért érzik a nők úgy, hogy bizonyos helyzetekben sminkelniük kell, mert saját magukat szebbnek látják, ami egy alap enyhe sminkel tényleg így van, főleg, ha az a smink az arc szépségeit emeli ki és nem egy vakolatot képez. De szerintem jobb vállalni a természetes arcunkat, én legutoljára, amikor teljes sminkben pompáztam az akkor volt, amikor magamon éreztem azt, hogy vállalhatatlan az arcom elmenni egy plázába vásárolni, ez a kozmetikus látogatás után volt, amikor az arcom egy merő seb volt és akkor úgy éreztem, hogy egy nagyon vékony alapozó réteg kell az arcomra, mert én nem tudtam a tükörbe nézni.


Mi ösztönzött arra, hogy belevágj a blogolásba? 

Rengeteg blogot olvastam már évekkel ezelőtt is. Régóta érlelődött bennem, hogy blogot írjak, az első blogom még a két sünimről szólt, ahova néha írtam illetve videót is töltöttem fel. Majd szegénykéim elpusztultak így azt a blogot megszüntettem, vagyis még mindig el lehet érni. Utána jött az ötlet, hogyha úgy is bele akarom vetni magam a sminkelésbe és a szépség ápolásba teljesen, akkor ezt dokumentálhatnám is. Illetve ha dokumentálom és az akár 1 embert is érdekel, akkor nem hagyom abba és nem térek le arról az útról.

Mik a terveid a blogoddal a jövőre nézve?

A terveim a bloggal kapcsolatban az, hogy minél több emberhez eljussak, és sokat tudjak fejlődni, ami szerintem a blog első születésnapja után egyre intenzívebben megy. Sok dolgot próbáltam már javítani és fogok is. A legnagyobb tervem a jövőre nézve az, hogy a blog követői elérjék a 100 követőt. Álmodj nagyot és tegyél is érte:) 

Szeretnél fejlődni a DIY terén?

Igen szeretnék fejlődni, mindig is az volt mindenben a célom, hogy magamhoz képest jobb legyek. Lesz jó pár DIY bejegyzés az esküvővel kapcsolatosan is és azokon is látom, hogy a maximumot hoztam ki magamból. 



Szoktad cenzúrázni (moderálni) a hozzászólásaidat? 

Cenzúrázni egyáltalán nem szoktam, viszont igen moderálom a hozzászólásokat, ugyanis kapok sajnos sok olyan hozzászólást, amit én elolvasok jó párszor mérlegelem, de nem osztom meg.

Szoktál olyan hozzászólást kapni, amit inkább nem mutatnál meg másnak? 

Igen szoktam, de azokat el szoktam olvasni, van is egy lementett Word dokumentumom az olyan hozzászólásokkal, amit nem mutatok meg, de időközönként újra elolvasom egy lökést adva, hogy igen is meg tudom mutatni, hogy jobb vagyok és jobb leszek, mint mikor az a hozzászólás érkezett.

Mit szeretsz a legjobban a blogolásban? 

A legjobban azt szeretem, amikor megírom a bejegyzést arra az X időre csak én és a blog vagyunk, kizárok minden problémát és csak annak a témának szentelem a gondolataimat. Illetve azt szeretem, még amikor 1-1 bejegyzéshez jön, visszajelzés ilyenkor úgy érzem tényleg volt értelme megírnom. 

Van olyasmi, amiről nem szívesen írnál? 

A jelenlegi félelmeim és a körülöttem zajló negatív rossz dolgokról nem nagyon írnék, bár tudom jobb kibeszélni, de félek kiengedni a saját lelakatolt dobozomból, ami magamban van.

Szerinted milyen lesz a lánybúcsúztató illetve a legénybúcsú?

Azt beszéltük meg, hogy nem szeretnénk ilyet, egyrészt mert nekem pl. nincsenek, barátaim másrészt pedig neki sincsen túl sok. Én édesanyámmal és a húgommal fogok elmenni, vacsorázni lánybúcsúnak nevezve. De erről majd írok külön bejegyzést.

Mi az, amire nagyon vágysz, de mégsem valósulhat meg az esküvőtökön és mi az a szokás, amihez nem ragaszkodtok?

Amire vágyom az egy templomi esküvő. Igaz nem vagyok hívő, bár hiszem, hogy van fent valaki, aki irányít minket, jobban hiszek az őrangyalban. De Zsolti nem szeretné és lemondtam erről. Az egyetlen szokás, amihez ragaszkodunk az, hogy nem láthatja a ruhát az esküvő előtt. Az előző bejegyzésből is azért hagytam ki az álom ruhámat. 


Lesz az a bizonyos valami régi, valami új, valami kölcsön és valami kék is?

  Igen lesz az a bizonyos régi, valami új és valami kék is. A valami kölcsönnél sajnos nem tudom mi lesz az, hisz nem tudok kitől kölcsön kérni. Édesanyámnak nem volt nagy esküvője nála egy kosztüm volt csak az esküvői ruhája. Így itt meg vagyok nagyon lőve.

Csak tippelek, hogy vízöntő vagy és érdekel az asztrológia. Jól gondolom? 

Igen jó volt a tipped, vízöntő vagyok, és igen érdekel az asztrológia is. Szerintem van valami megmagyarázhatatlan felsőbb dolog, amit akár meg is lehet jósolni, vagy meg van írva.

Mesélj mennyire vagy tipikus jegy? 

„A Vízöntő potitív töltésű, szilárd minőségû levegőjegy. A szilárd minőség határozott jellemet jelent, aki ragaszkodik ahhoz, hogy céljait a saját maga elképzelte módon valósítsa meg, s ettől nehéz eltéríteni. Kitartóan véghezviszi, amit elhatározott, vagy elvállalt. Szívósan, állhatatosan küzd az eredményért, s azt vasmarokkal meg is őrzi. „

Nem mindig vagyok pozitív, de határozott annál inkább, tényleg ragaszkodom ahhoz, amit elképzeltem és akár tűzön, vízen keresztül megyek ahhoz, hogy végig tudjam vinni.

„Talán két kép: a szfinx és az udvari bolond különösen megvilágítja a mélyebb lényét. A szfinx messzetikintő, mindenen keresztülnéz,ő mosolyát látjuk, tükröződni a Vízöntő-ember arcán, jobban mondva azon a maszkon, amit hord. Nem árulja, el mit érez, mit gondol, és mit akar. Az udvari bolond szerep megengedi, hogy a legmélyebb igazságokat, a legragyogóbb szellemesességeket, a legszélesebb megjegyzéseket dobhassa oda a hatalom birtokosának. Ezt teszi a Vízöntő-ember is akkor a szfinx-álarc mögül a szavak fegyverét használja az érinthetetlen pozíciókban ülőkkel szemben. Kivétel nélkül minden Vízöntő-szülöttben benne rejlik az isteni szikra, a lángész valamilyen adottsága. Magas szellemiségû reformer, aki maga is szül új, eredeti értékes ideákat és emellett érdekli minden új gondolat, eszme, mely telve van, lehetőségekkel. Sokszor annyira ragaszkodik saját elképzeléseihez, elgondolásaihoz, ötleteihez, hogy nehezére esik bármi másra áthangolódnia, vagy esetleg belátnia, hogy más szempontoké is vannak az övén kívül. „
Ez a kettősség nálam is megvan én is egy állarc mögött élek, van, amikor betelik a pohár és kibőgöm magam, vagy ordítok, vagy ép földhöz vágok valamit. De ezt próbálom mélyen magamban tenni vagy épp úgy, hogy azt senki nem látja, nehogy a falam mögé belásson bárki, mert akit beengedtem abban is csalódtam. Folyamatosan van olyan dolog, aminél úgy érzem, hogy ezt meg kell csinálnom és meg is csinálom, igaz van, amikor erőmön felül, de akkor is véghezviszem.

Sose szerettem azt, amikor bezárnak abból a kapcsolatból mindig is menekültem, most miután Zsoltim is vízöntő ezt nagyon jól kiegészítjük, mindkettőnknek van szabad tere, sőt van, mikor együtt megyünk valahová pl. Focizni, de ő focizik, én akkor olvasok vagy valamit csinálok. Rengetegszer volt olyan, hogy kedden este 9-10 között ő focizott én ott voltam vele és éppen bejegyzéseket írtam. De ez is csak azért volt, mert szerette volna, ha ott vagyok vele. 

Ezekből a példákból is látszik, hogy egy az egyben vízöntő vagyok, ezt tudnám még tovább ragozni, de nem szeretném ezt a bejegyzést csak erről szólóvá tenni, ha érdekel valakit még bővebben, akkor szívesen írok róla külön bejegyzést, csak jelezzétek:)

Mire vagy a legbüszkébb, amit saját erődből értél el?

Na, ez egy nagyon jó kérdés első ilyen a Blog, büszke vagyok rá, hogy az akadályokon átugorva még mindig életben tudom tartani. Illetve arra, hogy az életemben lévő rengeteg rosszon (sajnos több jutott, mint kellett volna) még mindig itt vagyok és tudok pozitívan látni dolgokat. Tudok minden napban valami jót látni. Az összeomlásból egyedül álltam fel.

Jársz koncertekre, fesztiválokra?

Nem nagyon járok, bár azért évente 1-2 szer vagy Tankcsapda, vagy valamilyen Rap koncertre elmegyünk. Az előbbi párom az utóbbi miattam. Fesztivál idén lesz az első. 


Szerinted mi a legszebb rajtad?

A szemem, azon kívül semmit nem szeretek magamon.

Sok barátod van?

Talán 2 barátom van. Tavaly még azt mondtam volna, hogy három, de az egyik kilépett, vagy kiléptettem az életemből nem tudom. De a mai napig nem tudom feldolgozni, pedig lassan egy éve nem úgy részese az életemnek, ahogy volt régen.

Szoktál magazinokat olvasni?

   Rendszeresen olvasom a Glamourt néha-néha a Joyt is szoktam.

Ezek lettek volna az én kérdéseim és válaszaim, ha még van kérdés, amit szívesen feltennétek, nyugodtan tegyétek:)

5 megjegyzés:

  1. Áááá, nem tudom, mi a bajod magaddal, kifejezetten csinos arcod van.
    Nekem a kolléganőim rendeztek szendvicses partyt, csak ők voltak ott, hatan, meg apró ajándékokat kaptam, ennyi volt, de én is voltam vacsizós meg ottalvós főzős-bulizón lánybúcsún is. Igazi, feladatoson még sosem. Férjnek nem volt legénybúcsúja, amit furcsállottam, mert ő rendszeresen eljár a haverokkal edzeni meg túrázni. (Tejfakasztó az volt, de az is szolid :)
    Sajnálom, hogy megtalálnak a trollok, sosem értettem, hogy miért olvas valaki, ha nem stílusa a blogod?? Én is olvastam már ellenszenves blogot, hát nem iratkoztam fel, ennyi, mindenki jól jár. Én nem húzom fel magam, a bloggerina meg nem tilt ki :)
    A kölcsönkért bármi lehet, egy gyűrű vagy csat is, nem kell szerintem, hogy esküvői legyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen a kölcsönön nagyon gondolkodom! Én se olvasok olyan blogot ami nem tetszik valamiért:)

      Törlés
    2. Jaj az lemaradt, hogy köszönöm szépen, bár szerintem nem szép az arcom de ez nagyon jól esett:)

      Törlés
  2. Én is azt akartam írni, amit Audrey: a valami kölcsön bármilyen apróság lehet, nálam ez a combfodor volt, ami úgy lett "kölcsön", hogy barátnőmék esküvőjén két éve a párom kapta el és gondoltam vicces lenne, ha a nekünk szerencsét hozó tárgyat viselném az esküvőn is. Nagyon jól sült el a dolog, mert ugyanaz volt a vőfélyünk, így a felvezető szövegbe viccesen bele tudta illeszteni a történetet. Ami pedig a legjobb a dologban, hogy a srác, aki elkapta a combfodrot a mi esküvőnkön, idén júliusban elveszi a párját :) Templomi esküvőt nem szerettem volna, de utólag nagyon boldog vagyok, hogy mégis volt. Gyönyörű szertartás volt, a tiszteletes szépen levezényelte. Trollokból már nekem is jutott, szerencsére nem sokszor. A kritikával nincs bajom, a bunkóságot viszont nem bírom...

    VálaszTörlés
  3. Sajnos belefutottam már abba hogy az egész bejegyzés engem ócsárolt és nem a finoman elmondom, hogy ez nem tetszik, hanem az a tipikus bunkó stílusban. Na örülök, hogy nektek a combcsipke ennyire szerencsehozó. Én tavaly előtt augusztusban a kollégám csokrát kaptam el, így nálam nem egy hanem két év múlva jött össze a hagyomány. A combcsipkém lesz amúgy a valami régi :)

    VálaszTörlés