2016. május 8., vasárnap

Balea kétfázisú szemfestéklemosó TESZT



Sziasztok! A mai bejegyzésben egy sminklemosó termékről hoztam tesztet. Eddig én mindig sminklemosó tejet + micellás vizet használtam, viszont a spirált és a tust nem távolította el makulátlanul és másnap reggelre szépen ott maradt a szemem alatt, ami valljuk be nem a legesztétikusabb és nem is a legegészségesebb.


 

Épp ezért kerestem valami sminklemosó terméket és betévedtem a Dm-be ahol nézelődtem majd ráakadtam erre a kis különleges kétfázisú szemfesték lemosóra.

Csomagolás: Kis műanyag flakonban érkezik, ami elég masszívnak tűnik. Kicsit féltem attól, hogy a 100ml termék nagyon hamar fog elfogyni, de hála az égnek lassan fogy. Két részre osztható egy olajos részből és egy kék anyagból, ami nagyon szép látványt nyújt, használat előtt alaposan felrázandó.

Amit a márka ígér: „A Balea Face kétfázisú szemfesték lemosó innovációs fejlesztés eredménye, kiválóan alkalmas a vízálló szemfesték mindennapos eltávolításához. A B5-provitamin intenzíven hidratálja a bőrt, és bársonyos érzést biztosít az érzékeny szemkörnyéken is. Tartós rúzsok eltávolítására is használható. Kíméletességét bőrgyógyászati tesztek igazolják.”





Nagyon kis mennyiség is elég belőle ugyanis nagyon szépen tisztít. Nem csíp, nem irritál, viszont ami szerintem nem olyan jó, hogy olajos réteget hagy maga után. Bár mit is várhatnék egy olajos lemosótól. Éppen ezért miután a szemem lemosom, utána jön a külön arclemosó termékkel az arcom majd egy micellás vízzel áttörlöm a szemem és az arcom. Így teljesen elvan távolítva a smink is és az olajos réteg is.



A vízálló smink eltávolításával még nem tudom, hogy áll, de majd updatelek, az esküvő után, hogy hogy szuperál abban az esetben is.



Ti próbáltátok már ezt a terméket?

1 megjegyzés:

  1. Nekem az olajmentes volt meg (mert eléggé olajos így is a szemhéjam), azt nagyon szerettem, de mióta micellás vizezek, azóta nem veszem újra.

    VálaszTörlés