2016. május 4., szerda

TESZT| NYC Expert Last rúzs 432



Sziasztok, Ismét egy rúzs teszt, mégpedig a NYC 432 es Red Rapture árnyalatának a tesztje következik, sajnos nem készítettem róla képet szépséges állapotában, de azért így ezeken a képeken is látszik, hogy miről is van szó. A zombis sminkemhez akartam valami szép vörös rúzst a boltban rá esett a választásom, azóta már párszor viseltem az ajkamon is.








Csomagolás: Nagyon örültem, mert lefóliázva tudjuk levenni a polcról így biztosan senki nem nyúlhat bele előttünk. A csomagolása megegyezik a rúzs színével a teteje teljesen átlátszó. Sajnos nem tekerhető teljesen vissza, így ha kicsit bénábbak vagyunk, akkor szépen összekenhetjük vele a tetejét. (úgy ahogy én is tettem)




Állag: Nagyon jól kenhető krémes állaga van, ami azért a helyén marad, nem csúszkál szanaszét

Tartóssága: 4órát simán kibír, ha nem eszem és nem iszom, Az ivást, ha rúzsozom, kezdem átszoktatni a szívószálas megoldásra így kevésbé tűnik el a számról.

Ár érték arányban szerintem verhetetlen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése