2016. május 23., hétfő

TESZT| Sun Ozon naptej/krém 20 faktoros




Sziasztok! Hamarosan itt a nyár, éppen ezért egy naptej termék tesztel érkeztem nektek, Ezt a terméket még tavaly nyáron használtam, de ősszel kicsit bután jött volna ki ha megmutatom tesztben, így most jött el az idő. Ugye már ti is várjátok a napsütést, azt hogy újra D-vitaminhoz jusson a szervezetetek. 

Lássuk is a tesztet. 

Egy 20 faktoros nap tejről van szó, ami még véd de enged szépen barnulni. is. Én mini kiszerelésben vettem meg, de nagy méretben (200ml) is beszerezhető a Rossmannban 800-1200Ft körüli összegen. Bekenés után nem kell várni, hogy beszívódjon mehetünk akár napozni akár a vízbe is.  A vizet kellően lepergeti de sajnos ezt sem teljesen a fürdőzésünk végéig De melyik az a termék ami teljesen vízálló? Az illata kellemes, nem hivalkodó. 

Tapasztalatok:
Ha nem 11-3között vagy a napon akkor ezt a terméket szívből ajánlom, de minden fürdés után kend be magad, mert csak úgy használ. Nagyon megszerettem ezt a kis krémet, biztosan befogom szerezni majd a nagyobb társát is :) 

Ti használtátok már ezt a fajta nap tejet? 

1 megjegyzés:

  1. Már tavaly óta csak a Biodermát veszem újra, mert én arcra is kenek belőle a hámlasztás miatt. Mire lejár a szavatossága, el is fogy, mert a gyerekeket is azzal szoktam befújni.
    Szerintem is mindegyiket újra kell kenni víz után.

    VálaszTörlés