2017. augusztus 3., csütörtök

Mi van a standtáskánkban?



Ezt a kánikulát sajnos nem lehet elviselni sehogy csak víz mellett, vagy még ott sem. Így a nyár vége előtt az utolsó hajrában szeretném megmutatni, mi mit pakolunk a strandtáskánkba egy kisbaba mellett.
Ami a képen nem szerepel az a VÍZ, anélkül ne indulj, sehova nyáron legalább fél liter víz mindig legyen nálad és szőlőcukor bármikor jól jöhet.



A Strandtáskánk az a ROSSMANN Balaton kollekciójának az egyik darabja nagyon szeretem, jó nagy el lehet benne rejteni mindent. Egy problémám van vele, mégpedig az, hogy nincs egy kis belső zsebe, amibe a fontosabb iratokat/telefont/ pénzt eltudnál különíteni. De sebaj, megoldottam ezt is. Na de lássuk miket raktam bele hármunknak. (egyszer pakoltam össze, mosás után mindig ide kerül vissza minden)






Elsőre is nézzük a mamás/papás dolgokat:

  • Törölköző 2db (Szintén Balaton kollekció két darabja) 
  • Fürdőnadrág/ fürdőruha
  • Strandpapucs
  • Naptej
  • Napszemüveg
  • Kis táska a kulcsnak, értékeknek

Babának:

  • UV szűrős sapka (képről lemaradt
  • UV Szűrős fürdőruha
  • Úszópelenka
  • Bebújós törölköző
  • Beleülős matrac
  • Váltópelenka és egy body, ha kicsit fázna
  • Naptej
Ezt mind elnyelte a táska annyira szeretem, úgy érzem, sokáig hű társunk marad. (Jövőre jövök egy frissített változattal)

Ti miket visztek a strandra?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése