2018. február 7., szerda

Aminek örülnék születésnapomra



Ismét eltelt egy év így hamarosan elérkezik a születésnapom ideje is. Ezen a napon egy kicsit elengedhetjük magunkat hisz ez a nap rólunk szól. X éve megszülettünk és ezt meg kell ünnepelni.


Alig egy hét és belépek a 26. életévembe, az előző születésnapomra, amit kértem azt megkaptam megszületett a kisfiam. Idén viszont kicsit több mindenre vágyom elsősorban nem magamnak. Remélem sikerül megkapnom majd valahogy egyszer őket. Az biztos, hogy ezen a napon egy kicsit magamra fogok koncentrálni. Olvasni fogok beülök egy kád vízbe és kikapcsolok egy kicsit fel töltődőm.


Úgy gondolom, hogy megvan mindenem amire vágyhattam az életem során, de mindig van valami amire a szíve mélyén vágyik az ember. Életemben most elsőre megosztom veletek is a listámat.  Ha érdekel akkor olvassatok tovább. 


Dekorlampionok: Nagyon szeretnék 2-3db Dekorlampiont, egyet a kislányunk szobájába (fehér-rózsaszín összeállításban) illetve Roland szobájába egy (kék-türkiz-fehér színben) illetve a nappaliba is valamilyen szép bézs színben. Remélem még ebben az évben sikerül beszereznem.



Babafészek
Rolandnál még nem tartottam fontosnak az ilyen jellegű dolgot mert leginkább az ágyában aludt, illetve lent játszottunk a földön viszont most, hogy a második baba nagyon kis korkülönbséggel fog érkezni így biztonságosabbnak érezném egy ilyen fészekben való fekvést főleg, ha felünk van kint a nappaliban. Vagy esetleg, ha ő is nagyon igényelné az anyával való alvást akkor lehet, hogy ez egy nagyon jó megoldás lenne éjszakára is. Hisz Roli még mindig kel éjjel 1-3X jó esetben.


Varga Judit azaz Juditu Dekor.álom könyve: Nagyon régóta követem Juditut imádom a bejegyzéseit, illetve magát a hölgyet is. Mivel én csináltam nagyrészt a lakás felújítást emellé nagyon jó inspirációt tudnék még meríteni belőle.

Családi egyen szerelés: Szeretnék majd, ha már nagyobb a pici valamilyen egyen ruhát. A két gyermeknek, illetve nekünk felnőtteknek is. 


Sellős pokróc: Annyira szeretnék egy ilyen uszonyt tv nézéshez, vagy ha éppen van egy kis időm leülni a gép elé.

Kismama/családi fotózás: Nagyon szeretnék a várandóságom megörökíteni valami szép fotósorozatban, ahol pár kép készülne a kis családomról is, remélem májusig még sikerül.

Ennyi lett volna az én születésnapi kívánságlistám.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése