2018. február 14., szerda

TAG| Születésnapi Tag



A születésnapom alkalmából gondoltam egy kis TAG bejegyzéssel készülök nektek, amit még jó pár hónapja az internetet böngészve találtam. Van benne olyan információ is, amit még nem tudtok rólam. Így lehet, találtok benne érdekességet.

indafoto.hu 


Mikor van a születésnapod?

Február 14-én

Hány éves lettél?

26 éves lettem. De sokak szerint sokkal fiatalabbnak nézek ki. Ezt az ősz hajszálaim néha sértésnek veszik.

Mi volt a kedvenc ajándékod, amit valaha kaptál?

A kedvenc ajándékom a kisfiam, akit 1 hónappal a 25. születésnapom előtt kaptam meg (hosszú fájdalmas szenvedés után a pocakomra került)

Lesz bulid idén? Ha igen, mit csináltok?

Szerintem nem lesz bulim, nem is szokott lenni. Max családi körben egy kis ünneplés.

Általában hogyan ünnepled a születésnapodat?

Nem nagyon szoktam ünnepelni a születésnapomat, maximum annyira, hogy egy családi ebéd, egy kis torta, de nagyon más nem szokott lenni.



Melyik volt a legemlékezetesebb születésnapod?

Talán a 18. születésnapom volt a legemlékezetesebb. Mikor érig voltam sértve, hogy nevelőapukámat miért pont az én születésnapomon fogják jutalmazni a Trófea étterembe, pufogva, ugyan de kiöltöztem, kisminkeltem magam. Mikor az étterembe értünk, nem esett le, hogy a pincér miért mondja, hogy a legszebb asztalhoz megyünk még a rózsacsokorról sem tűnt fel semmi. Meg is jegyezte nevelőapum, hogy biztos késnek a kollégái. Majd kiderült, hogy titokban nekem szerveztek egy közös családi vacsorázást. A hugicám is tudott róla, de nem szólta el magát, mikor rádöbbentem volt ott sírás. Életem egyik legszebb születésnapi meglepetése volt.

Ha végtelen mennyiségű pénzed lenne, mit csinálnál a szülinapodon?

Utaznék, szerintem 1 hónapon keresztül bejárnám, a közelebbi helyeket ahová elszeretnék jutni, persze a kis családommal.

Mi van a szülinapi kívánságlistádon?

Nincs kívánságlistám.

Ha egyetlen szülinapod lenne csak hátra, mivel töltenéd?

A családommal tölteném, valamilyen emlékezetes helyen, amire évek múlva is, ha vissza emlékeznek, nem a fájdalom jutna eszükbe.

Mutass egy születésnapi képet, lehetőleg valami kínosat!

Kínosat nem találtam


Van valamilyen születésnapi hagyományod?

Nincs.

Mi a kedvenced a születésnapoddal kapcsolatban?

Nincs kedvenc, inkább utált dolog, hogy egynapin van a Valentin nappal.

Mi az, ami sokat változott a legutóbbi születésnapod óta?

Az egész életem, az időmet már Rolcsi osztja be nem én. Illetve több mint 2 éve nem dolgoztam.

Volt már meglepetés szülinapi party-d, vagy rendeztél te valakinek?

Igen volt már nekem is illetve a Rolcsinak is, bár ő még ebből nem nagyon érezte a meglepetés részt.

1 megjegyzés: