2014. június 26., csütörtök

Csomagom jött

Sziasztok!

(a bejegyzés eleje a termék megérkezése előtt íródott)
Az iparfüméria rendelt csomagom ma érkezett meg! Gondos körbejárás után rendeltem meg ezt a viszonylag olcsó, állítólag jó minőségű ecseteket.

Árban van olcsóbb is, de mivel nagyon sok jó tapasztalatot olvastam, ezért úgy gondoltam egy próbát megér. Hisz az essence ecseteimmel is nagyon megvagyok elégedve :)



Kedd este 22:58kor rendeltem meg a csomagot, és ma (csütörtök 11kor) hozták ki 990ft os postaköltésgért! Szerintem roppant korrekt, nem kell napokat várni hamar megérkezik.

8db BrushArt és 1db  Dermacol Accessories ecsetet rendeltem. 

Na nézzük a rendelést:




A kis csomagom pihe könyű


Ilyen gondosan be volt csomagolva





A számla mellett található a csomagba egy ecset használati utasítás is :)

kaptam ajándék termék mintát is

BrushArt Eye ecset az alap szemhéj festékekre

 A szemöldök ecset hát hogy is mondjam első ránézésre hatalmasnak tűnik. De mondjuk alapból nem is erre vettem :)

BrushArt Eye ecset a szemöldökre



BrushArt Eye ecset a szemhéj festék applikálására


BrushArt Eye szemhéj festék ecset


BrushArt Face make – up ecset (alapozó ecset)


Dermacol Accessories szemhéj festék ecset

 Az arc pirosítóhoz való ecsetet én alapozó ecsetnek vettem

BrushArt Face lapos ecset az arc pirosítóhoz


BrushArt Face púderecset száraz és por púderre


Teljes szett

Első fogásra, látásra mindegyik nagyon jónak tűnik, puha tömött! Úgy érzem így jó vétel volt :)

Termék tesztel fogok jönni!
Megpróbálok minél teljes körűbben összefoglalni és elmondani a véleményem



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése