2014. június 23., hétfő

Tag-31

Sziasztok!  
Úgy gondoltam jövök nektek 31 kérdéssel és válasszal:) 


1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Hát ez egy jó kérdés, közepes, de én így szeretem.


 2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?

  Kétszer festettem fodrásznál a hajam, és már lassan 2 éve itthon festem a hajam, és azóta szőke vagyok :) 





3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
Igen általában ugyan olyan, nagyon ritkán vasalom, igazából idő hiány miatt.
4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Magamnak csinálom, a műkörmeimet is :)
5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Nem festem mert műkörmöm van.

6. Csak nyáron vagy télen is fested a láb körmeidet?
Általában csak nyáron szoktam festeni


7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?

Átlagosan 15-20 perc, de ha csak a szemhéj tus szempilla spirál bronzosító akkor 5-10perc :)

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?

Szememmel szoktam mindig kezdeni, ha épp nem kenek fel alapozót


9. Gyűjtöd a smink termékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?

Most kezdek igazából beruházni smink termékekre, kezdő sminkesként.


10. Milyen gyakran használsz műszempillát?

Nem használok egyáltalán mű szempillát!

11. Teljes arc sminket készítesz minden nap?
Általában csak szempillaspirál szemhéjtus, és kevés bronzosító van rajtam.

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
Nem, csak munkába sminkelek, vagy ha megyünk valahova.

13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Igen, boltba nem sminkelném ki magam.

14. Mennyi “high-end” terméked van?
Talán egy, az is az alapozóm!

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Reggel találom ki, bár most hogy költözni fogok lehet áttérek az esti döntésre.

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Táska mániás vagyok, de van egy nagy és egy kisebb táskám, mikor hova megyek. Munkába általában a nagy van nálam

17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?

Általában 6:20 kor kelek hétvége változó, feküdni 11 körül szoktam


18. Milyen gyakran sportolsz?

Most fogok elkezdeni majd.


19. Bal vagy jobbkezes vagy?

Jobb.


20. Milyen magas vagy?

160 cm


21. Beszélsz idegennyelveket?

Német, de nagyon alapszinten

22. Vannak háziállataid?
Egy kutyusom van: 


23. Milyen gyakran vagy online a blogon?
Minden nap felnézek, mivel most kezdtem, így összerakosgatom előbb mit hogy szeretnék kiadni.
24. Olvasol kommenteket blogokon?
Rendszeresen

25. Írsz listát azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Igen szoktam.
26. Hogy jött a blogod neve?
Lényegre törő miről szól

27. Milyen kamerát használsz?
Vagy a telefonom, vagy a laptopom kameráját fogom használni.

28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?
Párommal takarítunk közösen, bár még most fogok költözni így nem alakult ki.


29. Mi a kedvenc színed?

Rózsaszín, és a kék.


30. Káromkodsz?

Sajnos nagyon sokszor.


31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében?
Filmet nézek, pihenek, blogom tervezem, és edzem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése