2014. június 20., péntek

Előszó

Sziasztok!
Barbi vagyok 22 éves! Most kezdem a sminkelés alapjait normálisan elsajátítani, úgy gondoltam csinálok hozzá egy blogot, hátha lesz valaki, akinek esetleg segítek az elindulásban!





A blogban található lesz:
DIY ötletek itt nem csak smink, de a divat szépség ápolással kapcsolatos ötleteket is megfogok osztani.
Életmód tippek: edzések, étkezés, igazából ilyen épp mikor mit csinálok.
Személyes rész: utazások, ha valami nagydolog történik velem, mi van a táskámban, csomagolás egyéb ilyen dolgok
Termék tesztelés: igazából itt próbálok majd minél sokoldalúbb lenni, nem csak szépség ápolással kapcsolatos tesztelések lesznek.
Divat: öltözködés egy egy napi szett
Smink: értelem szerűen itt lesz napi smink, smink tippek és minden ehhez kapcsolódó dolog.
Haul: vásárlás mit szereztem be mit kaptam
Kisokos: nevezhetnénk smink iskola és hasonlóknak

Nagyjából leírtam mire számíthattok tőlem, eleinte leginkább a Kisokos rész lesz nagyon aktív, de ezt úgy tervezem, hogy egy egy termék teszt, egy egy mit használok is kerüljön mellé, tehát ne csak az ezt kell, azt kell, dolog legyen, hanem lássátok gyakorlatban is az elméleti részt. DE senkinek nem azt mondom, hogy ezt használja, hanem ami nekem bevált azt fogom megmutatni.

Az első bejegyzésem ennyi volt, hamarosan jövök a következővel:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése