2014. október 27., hétfő

Még élek....

Sziasztok!

Nagyon rég nem jelentkeztem új bejegyzéssel, pedig van rengeteg minden amit megszeretnék osztani veletek, sok-sok teszt és egyéb dolog.

Az eltűnésemnek több oka van:

1. Betegség, elkaptam egy nagyon szép kis vírust, örültem hogy "túlélem" az 50kg-mból fogytam 2kg-t- Jelenleg 49,5-8 közt ingázom. De viszont étvágyam az nincs. Szinte alig eszek egy-két falatot. Nem érzem magam éhesnek egyáltalán...

2. Nem éreztem úgy, hogy nekem folytatnom kell ezt az egészet. Hiába hobbi és örömszerzés számomra, de semmilyen vissza jelzést nem kaptam arról, hogy érdemes ezt csinálnom, érdekel e valakit a munkám. Nem születik hozzászólás egy bejegyzésemhez sem, ami nagyon fáj...Érdektelennek éreztem magam.

3. Időhiány. Betegség után, talán változott volna az előbbi pontban leírt gondolat menetem. De igen ám csak 1 hét betegállomány az 1 hét + munka saját magamnak. Nem győztem utolérni magam a munkába, mire hazaértem vagy hulla fáradt voltam, vagy mennem kellett valahová.


Hogy mégis miért folytatom?

Anyut elkísértem az egyik új barátnőjével való találkozásra! A hölgy egyszerűen egy csupa pozitív személyiség. Szóba került a blogolás, mondtam neki, hogy x ideje nem csinálom. Ő csak annyit mondott, ha másért nem magadért csináld. Írd ki magadból azt ami benned van. Elértél valamit, annak a kis valaminek is örülj.

Amit tudok megteszek. Remélem a negatív oldal fog változni és pozitív irányba indul majd el...


Szép napot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése