2014. október 31., péntek

Halloween Zombi smink

Sziasztok!

Most egy olyan bejegyzéssel fogok jönni ami sosem volt még a blogon, egy sminkel. Mégpedig egy Halloween Zombi sminkel. Hogy miért pont a zombit választottam? Mostanság rákattantam a The Walking dead sorozatokra, így alap dolog volt, hogy zombi leszek. Nekem nagyon tetszik, remélem nektek is fog tetszeni.



Az első két kép vakuval készült, itt látszik hogy az alap piros, a vaku nélküli képen látjátok azt ahogy a smink életben kinéz.


 Jobb oldalam: A nyakam alján harapás nyom látszik ami miatt "átváltoztam"





 Lássuk a használt termékeket:
 Avon lila 4es sminkpaletta (sötétlila)
Noname barna szemhéjpúder(jobb legszélső barna és a legalsó)
NyC 432-es rúzs. Oriflame bordós szemhéjpúder.
Arcdeco barna szájkontúr ceruza
Essence CC krém és szemhélyalap
Oriflame nagy paletta (fekete és kék színek)



arcom homlokom barna lila bordó kombinációval árnyékolom, az orrom lila bordó, kevés sötét matt kékkel. szem alá lila és kék keverék került. mélyítő vonalba szintén a lila bordó, szám alatt is és az orr alatt is, pirossal tus vonalat húzok, elsatírozom kékkel feketével lilával, a nyakat a vállat a kulcscsontot az arcon használt színekkel árnyékolom. A sebeket a barna ceruzával megrajzolom, majd a rúzzsal kitöltöm, a sötétbarna porral mélyítem.

Durván fél óra alatt megvan a smink.

Hogy tetszett?

4 megjegyzés:

  1. Szuper lett! Nagyon tehetséges vagy! Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  2. zombinak lenni hálás feladat, és jó last minute ötlet így halloween-re, bár szerintem valami kékes jobb lett volna, ha már TWD :) otthon rémisztgetsz csak, vagy buliban is megmutatod? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak itthon rémisztgetek benne. Hát igen abban kékesebbek a zombik, de most valami véresre vágytam :)

      Törlés