2016. január 15., péntek

TAG| Beauty Tag

Sziasztok! Ezt a Tag-et már nagyon régóta őrizgetem, így úgy gondoltam itt az ideje megírni és megosztani veletek is. Főleg, hogy ebben az évben még nem volt TAG a blogon.  Na de kezdjünk is bele.



1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Picit hullámos, nem mondom göndörnek, de teljesen egyenesnek sem, sőt van egy tincs, amivel még a fodrász sem tud nagyon mit kezdeni, mert ő külön életet él.

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?

Magamnak festem már nagyon régóta, de nekem nincs ezzel problémám egyáltalán. Főleg, hogy sokkal kevesebb pénzből megúszom. Bár már vannak dolgok az életemben, amin nem spórolok.

3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?

Már vállig érő a hajam hála az égnek, remélem lesz még hosszabb is. Egyelőre a leengedett vagy a lófarokba kötött variációkat részesítem előnybe. Az utóbbinál van, hogy magasan, van, hogy alacsonyan kötöm fel, így azért változatosabb.

4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Amíg műkörmöm volt addig azt is magamnak készítettem, de amióta a saját körmöm növesztem az óta is magamnak csinálok mindent. Kivételt képez ez alól majd az esküvői körmöm, mert azt profira bízom.

5. Milyen gyakran fested a körmödet?

Amikor elkezd csúnya lenni, lenőni vagy lepattogni. Vagy ha megunom azt az adott színt, amit felkentem.

6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?

Változó, de állta lában télen is ki van festve, csak akkor sötétebb színekkel.

7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?

20-30 perc minimum, ha normál sminket készítek, ha csak egy minimálisát, akkor ennek a töredéke.

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?

Mindig az arcommal kezdek. Ez valahogy berögzült tevékenység nálam.

9. Gyűjtöd, a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?

Van olyan, amikor úgy érzem ezt meg kell vennem, de igyekszem mindig elhasználni előbb azt a bizonyos terméket és utána újat venni. 

10. Milyen gyakran használsz műszempillát?

SOHA valahogy nem az én stílusom, főleg, hogy folyamatosan dörzsölöm a szemem.

11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?

Változó.

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon, vagy ha a családoddal vagy?

Amikor épp tesztelek valamit, vagy éppen valami alkalmi dolgot csinálok, akkor van itthon is rajtam, de amúgy meg elvagyok smink nélkül is.

13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Igen elhagyom.


14. Mennyi "high-end" terméked van?

Szerintem egy ilyen termékem sincs, sajnálom a sok pénzt kiadni ezekért.

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?

Nem, mindig az adott időjáráshoz öltözöm, vagy alul, vagy túl.

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?

Nagyon ritkán talán évszakonként váltogatom.

17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?

6:15kor kelek minden reggel, és változó hogy mikor fekszem, van, mikor éjfélkor van mikor 9kor.

18. Milyen gyakran sportolsz?

Változó, mostanában ellustultam, de a napokban kaptam meg azt a dicséretet, kollégáktól, hogy fogytál, de jól nézel ki.

19. Bal vagy jobbkezes vagy?

Jobbkezes vagyok.

20. Milyen magas vagy?

160cm vagyok, épp ezért hordok általában magas sarkút. 

21. Beszélsz idegen nyelveket?

Németül, de nagyon alap szinten

22. Vannak háziállataid?

Jelenleg nincs ahol én lakom, de anyuéknal ott van az én kis szívem csücske a Csivavám, van még aranyhörcsög, afrikai fehér hasú törpesün és papagájok.

23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?

Minden nap fent vagyok. A saját blogomra minden nap írok valami bejegyzést, de minden nap olvasgatom is a kedvenc blogjaimat.

24. Olvasol kommenteket blogokon?

Amikor olyanról van szó akkor igen.

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?

Igen néha szoktam írni ilyeneket.

26. Hogy jött a blogod neve?

Lényegre törő akartam lenni a témát illetően és mivel Barbinak hívnak és az enyém a blog így értelemszerűen annak is bele kellett kerülnie.

27. Milyen kamerát használsz?
Amióta megvettem az új fényképezőm az óta azt használom: Nikon L840-es és imádom.

28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?

Párom takarít:)

29. Mi a kedvenc színed?

Pink és a kék, bár mostanság a fehérért vagyok nagyon oda.

30. Káromkodsz?

Általában mindig :S

31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében?

Az esküvővel foglalatoskodom. Fárasztó, de élvezem minden percét a készülődésnek.


Ha tetszett a bejegyzés írjátok meg, illetve kommentben akár ti is megválaszolhatjátok a kérdéseket.

1 megjegyzés:

  1. Az én hajam is hasonló, de én nem szeretem, ki szoktam vasalni. Ha elmegyek fodrászhoz, az 7ezer Ft, ha otthon festem kb. 1200,- Úgyhogy évente elmegyek, levág valamennyit a végéből és kész. Amikor volt egy nagyon jó fodrászom, hozzá jártam rendszeresen, de sajnos elköltöztünk. Így lett hosszú hajam.
    Én sem szoktam gyűjtögetni semmit a lakkokon kívül, már túl vagyok a kísérletezős korszakomon, utánaolvasok mindig, mielőtt veszek valamit, így minimalizálom a pénzkidobást.

    VálaszTörlés