2016. január 14., csütörtök

TESZT| Maybelline Lash Sensational szempillaspirál




Sziasztok! Engem is elért a Maybelline már nem is annyira új szempillaspirálja még a Glamour napokon szereztem be, azóta változó rendszerességgel, de használom, így úgy érzem kellő tapasztalatom van már róla, így tudok nektek írni egy kis tesztet. Ez az első spirálom a márkától így nagyon kíváncsi voltam rá, hogy milyen lesz, illetve megérik ezeket az az árukat a termékeik, ha tovább olvastok, akkor elmondom a véleményem.




Csomagolás és a kefe: A kialakítása ugyan olyan, mint a többi Maybelline spirálnak, ami szerintem elég figyelemfelkeltő, a termékeket a színükről lehet megkülönböztetni a nevükön kívül, ez a spirál egy piszkos rózsaszín színt kapott, ami 9,5 ml terméket rejt magában. A keféje kialakítása is elég különleges. Hosszabb és rövidebb sörtéket találunk rajta, legyezőszerűen nyitja meg a tekintetet legalábbis a márka ezt ígéri. A sörték minden szálat elér, dúsít, hosszabbít és megemel. 

Lássuk mit vált be ezekből az ígéretekből.
 




A színe gyönyörű fekete egyből levett a lábamról. Még mindig kicsit sok terméket vesz fel, de így felváltva kenem fel az egyik majd a másik szememre, így nem kerül sok termék az egyik szememre és nem megy kárba egy csepp sem. Úgy használom, hogy elsőre az íves hosszabb sörtés oldalával felviszem a festéket figyelve, hogy ne legyen összetapasztva a pilláim majd a második réteget pedig a másik oldalával ide oda mozgó mozdulatokkal a tövétől a pilla tetejéig haladva használom. Majd ugyan ezzel az oldallal az alsó pilláimat is kifestem. 






Nagyon szép fekete színe van, felvíve is, szépen hosszabbítja a pillákat, kicsit dúsít is, bár nekem bármennyire óvatos vagyok akkor is picit összetapasztja. Nem pereg le így a munkanapot szépen kibírja. Most más terméket használok rendszeresen, de ez is belopta magát a szívembe.


Ti próbáltátok már ezt a spirált? 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése