2017. január 6., péntek

Pocakos napló| Harmadik trimeszter



Sziasztok! Elérkezett az idő, hogy megírjam nektek a harmadik trimeszterről a bejegyzést, igaz még nem telt le a 40 hét, de úgy gondoltam itt az ideje leírnom mit is érzek mi változott az elmúlt hetekben. Több jó dolog történt, mint az első két trimeszterben, de ezt majd egy picit később írom le bővebben. Az előző bejegyzést a 26. hétnél hagytam abba, így most a 27. héttől kezdem.


Testi változások
A hasam szépen beindult a növekedésben, nem hatalmas, de nekem pont jó, már így sem tudok mindent megcsinálni, mert rettenetesen útban van a hasam néha, az ágyból kikelés is kicsit fura. Sokszor megkapom, hogy nem nagy a hasam vagy éppen azt, hogy pici, de kihez képest pici? Magamhoz képest szerintem pont tökéletes. Szépen látszik kívülről a baba mozgása, amit néha előszeretettel néznek az utcán is, ha megyek, ugyanis már pár hete nem tudom a kabátomon a cipzárt felhúzni. A pocakomon nem jöttek ki striák egyáltalán, leszámítva a köldök piercingem felső lyukánál lévő bőr szétrepedést, szerintem egész szépen megúsztuk a bőrelváltozásokat.

28 hetesen

29 hetesen



Lelkiállapot
Aki követi a várandósságomról szóló bejegyzéseket azok tudhatják, hogy sem az első sem a második trimeszter nem volt felhőtlen. Amit nagyon sajnálok, hisz nem így terveztem el ezt a terhességet, de ettől függetlenül még mindig úgy vagyok vele, hogy ez a világ egyik legcsodálatosabb állapota. Ez a trimeszter a lakás körüli stresszt leszámítva szinte tökéletes volt, Lelkileg kicsit sűrűbben kerültem padlóra hisz azért május óta nem dolgozom és így ez a bezártság megőrjít. A lakással viszont egész szépen tudtam haladni, egész addig, amíg azt nem éreztem, hogy már ezt sem bírom már azt sem, itt megint jött egy kis kiborulás, hisz meg akartam csinálni csak nem tudtam. De élvezem az utolsó heteket, már amennyire így 38 hetesen lehet élvezni :) 

Egyre nehezebb a közlekedés, nagyon sok mindent nem érek el a pocak miatt. A kádból való kiszállás, még ha zuhanyzóm is felér egy órás tornával, kicsit magasra sikerült szegény. Az ágyból való kimászás is egyre érdekesebb. De úgy gondolom ezek a dolgok a terhesség vele járója, és ha csak ennyi problémám van, akkor én vagyok a legboldogabb kismama. Viszont ami feltűnt sokkal hamarabb elfáradok egy sétálástól is, a karácsonyi nagybevásárlás alkalmával is sokkal többet aludtam, mint előtte ugyanis hát valljuk be maraton futással volt egyenlő érzetem.

30 hetesen

32 hetesen

Az alvás is egyre nehezebb, nagyon sokszor arra kelek fel, hogy Rolandunk éppen a pocakban éjszakai partyt nyom és a lábait nyomja ki az oldalamra, volt egy időszak, amikor a jobb bordáimat próbálta kinyomni a helyéről. A pisiléssel egész jól állok, ha közvetlenül lefekvés előtt elmegyek, akkor nincs probléma, mert csak egyszer kelek éjjel arra, hogy vergődjünk, ki az ágyból utána hajnalban megyek következőre. Viszont a napközbeni pisilés így a vége felé igen csak megsűrűsödött.

A baba
Mindenben a legfontosabb, hogy Roland jól van e? Igen köszöni, szépen ő remekül van. Növöget szépen, már teljesen be van fordulva, várja, hogy mikor érzi, úgy hogy ki kéne bújnia. A természetes szülésre megvan az esélyünk a lepény a helyén baba bent a helyén. Remélem össze fog jönni.


33 hetesen

34 hetesen

Nagyon aktív kisfiú, rengeteget mozog, segít eldönteni mikor, akarok pisilni, menni, imádja bokszolni a hólyagomat. A lábait nagyon szereti kidugni az oldalamon. Ami a legcsodálatosabb, mostanában ha meghalja, az apukája hangját a pocakban arra nyomja magát. 

Rengeteget csuklik, ami engem picit aggaszt, mert képes napi 3szor 20-30 perceket is csuklani. A mozgása nagyon látszik már kívülről így néha furán néznek rám, amikor egy-egy hullámzást hajt végre a pici fiúnk.


35 hetesen



37 hetesen
Várakozás/készülődés
Azt mondják az okosok, hogy 36-37. hétre készen kell lennie a babaszobának/vagy saroknak, mert arra az időre már gyakorlatilag bármikor jöhet a baba. Már mindent beszereztünk össze is állítottuk a babaszobát már csak Rolandot várjuk. A korházi táskának is célszerű a 36. hétre elkészülnie, ezt férjem gondosan furikázza az autójával kivétel a szülőszobai táskát, mert az jön velem mindenhová.


38 hetesen

Hát szurkoljatok, hogy hamarosan a karomban tarthassam a mi kis hercegünket. Remélem, erre már nem kell sokat várnunk. Köszönöm, hogy velem vagytok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése