2017. január 3., kedd

Pocakos napló| Várandós fotózásunk


Ebből a képből tuti csinálok vászonképet a szobájába


Már a terhesség legeleje óta készültem arra, hogy valamikor szeretnénk kismama fotózáson részt venni. Ugyanis egy hatalmas álmom volt, hogy megörökítsem az egyik legszebb állapotot az életünkben. Az elején nagyon nem nőtt a pocakom, csak mindig egy picit így féltem, hogy semmi hasam nem lesz a 35. hétre, amikor volt a fotózás, de szerencsére pont kényelmes pocakom lett. Ami azóta még jobban megnőtt, de nem baj azt a pillanatot örökítette, meg amit szerettünk volna. Ezt a fotózást kaptam magamtól névnapomra illetve karácsonyra.

 
Mára pár kedvenc képemet szeretném megmutatni nektek az első gyermekünk Roland albérletben töltött időszakáról.



Annyira imádom azt, ahogy nézi a pocakot, azt a büszkeséget, ami sugárzik belőle.


 Aki idáig látta az ultrahang képet és férjemet mindenki azt mondja, tiszta apja. Szerintem is...







 Az egyik kedvenc képem.










Csak a BAYERN

1 megjegyzés:

  1. Jó képek, főleg a kék szalagosak meg az árnyékosak, meg ahol ketten (hárman:) vagytok. Nem is tudtam, hogy van várandós fotózás is, bár első gyerekkel én is minden hónapban lefotóztattam magam férjjel, de azért az mégsem igazi műtermi fotó.

    VálaszTörlés