2017. január 2., hétfő

Saját otthon folyamatban| Az előszoba és étkező átalakúlása


El sem hiszem, hogy eljutottunk idáig, hogy bemutassam nektek a lakásunk egyes részeit. Annyi munkánk van benne, hogy tényleg öröm az átalakulás, öröm belépni a bejárati ajtón. Úgy gondoltam, ezeket a bejegyzéseket úgy fogom felépíteni, hogy a kezdeti állapotból a mostani berendezett állapotot mutatnám be, egyrészt magunk miatt másrészt, hogy lássátok, ti magatok is kitudtok hozni nagyon szép dolgokat egy egy helységről.


Ebben a bejegyzésben írom csak le, hogy a lakás felújítás 70%-át egyedül csináltam, na, jó a villany szerelést illetve az ablak cserét nem, de a festést stb. stb. azt igen. Mondjuk hatalmas nagy köszönet Anyósomnak és apósomnak azért a rengeteg segítségért, amit kaptunk tőlük, azért a sok takarításért és a festésben való közreműködésért, a bútorok összeszerelésén át mindenben.

A kiindulási pont ez a picit koszos fehér fal a dekor kövekkel T alakú elosztásnak köszönhetően nem hatalmas a helyünk, de ebből kellett kihozni a maximumot. Jöjjenek az előtte képek:






A legelső lépés, ami az előszobánkban történt az a festék és annak a színének a kiválasztása volt. A Poli Farbe Platinum 1rétegű falfestékei közül választottuk a Libapimpó színt. Ami szerintem/szerintünk nagyszerű választás volt, egy szép sárga szín, ami rendkívül jól fed könnyű vele dolgozni igazából egy picit zselésebb állagú festék. A szín kiválasztása után jött a legnagyobb munka ugyanis külső csatornába lett elvezetve az új villanyvezetékek ugyanis a lakásban a ház építésekor behúzott vezetékek voltak, ami a fürdőszoba kapcsolónál egyértelműen és látványosan már égett. Ez a munka 4napig tartott hát a hátam közepére sem kívántam már. Ezután neki estem a festésnek, maszkolószalag fent lent mindenhol ecset henger egy rétegben csodálatosan fed tényleg! Egy helyen volt vele problémánk ahova tapéta került ugyanis ott fogalmunk nincs mivel lett festve, de az egészet ledobta magáról a fal (még alapozóval is). Úgyhogy túl vagyok életem első tapétázásán is, amit sosem gondoltam volna, hogy sikerülni fog.

Az ajtónk még a régi, de valamikor ki lesz cseréltetve, ide került fel az Otthon Deco&Art csodaszép karácsonyi ajtódísze.


Belépve rögtön balra található a cipős szekrényünk, aminek a tetején egy Home felirat látható az oldalán pedig a szobapapucsok. A felirat még le lesz festve majd, csak nem nagyon volt rá időm. De ahogy elkészül mindenképp megmutatom majd, vagy itt vagy a Facebook oldalon. 



Cipős szekrény: IKEA
Home felirat: kreatív bolt
Papucs: Möbelix

Jobbra található a babakocsink illetve felette a ruhafogasunk, ami egyben egy kalap tartó mellette a hűtő.

Kalaptartó: IKEA
Hűtő: Auchan

Ezek mellett található az étkező sarkunk, ami már a teljes pompájában ragyog ugyanis felkerültek rá az állandó alkatrészek.:) Ilyen például a tányéralátét a fogpiszkáló tartó a bors és sószóró, illetve még fog rá kerülni egy váza, amibe aktuális virágok vagy dekorációk fognak kerülni. Felette található egy falmatrica amit ebben a bejegyzésben mutattam be. Szerintem az egész teret feldobja ez a kis felirat.




Sarokgarnitúra elem: lakás
Asztal: IKEA
Székek: IKEA
Székpárna: kaptuk ajándékba
Tányéralátét: pandortex.eu
Só/borsszóró: kaptuk
Fogpiszkáló tartó: pandortex.eu
Falmatrica: katicamatrica.hu 

A másik oldalon található a hálószobánk (az ajtóval is fogunk még kezdeni valamit) illetve a kulcstartónk és a naptárunk is.

Tovább haladva szembe a WC és a Fürdőszoba található. Balra került a tapétázott falrész elé a szárító ugyanis máshova nem tudtuk elrakni. A jobb oldal egyenlőre üres, még csak ez a csodaszép felirat dobja fel. De biztos kitalálunk oda is valami állandó darabot. 





falmatrica: katicamatrica.hu
szárító: Lidl
Óra: férjemé 

Ennyi lett volna az előszobánk és az étkezőnk a következő részekben még bemutatom a lakás többi helyiségét is.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatos! Szeretem a lakásokat nézegetni, nyáron festettünk, kellene pár bútor, csak sajnos másra mindig jobban kell a pénz, pl. a gyerek ágya elsődleges lenne, de micsoda árak vannak. Mi ugyan négyen vagyunk, de már egy hatalmas szárogatót tönkrevágtam (Vileda) és a 2.-at nyúzom. Szárogatóból sosem elég.

    VálaszTörlés