2018. március 19., hétfő

Bio-oil tényleg csodaszer?

Pár hónappal ezelőtt megkerestek hogy tesztelném-e a Bio-Oil bőrápoló olajat vacilálás nélkül igent mondtam. Akkor még nem voltam állapotos, de az előző terhességemnél a köldököm nagyon csúnyán repedt illetve az oldalamra a kamaszkori striáim (-10kg egy hónap alatt) eléggé zavartak. Hallottam már a márkáról viszont nem próbáltam (pedig az egyik babacsomagban volt is termékminta) Nem olvastam senkinek a véleményét nem foglalkoztam ilyennel, csak a saját érzésemre, véleményemre voltam kíváncsi.
 
Aki nem ismeri annak egy kis ismertető az olajról: Speciális bőrápoló olaj ami testre és arcra egyaránt használható. Olajbázisban oldott vitaminokat és növényi kivonatokat tartalmaz, tartósítószer hozzá adása nélkül készült termék. Levendula-, körömvirág-, rozmaring-, kamillaolajat, E és A vitamint illetve a felszívódást segítő PurCellin Oil-t tartalmaz. Elvileg segít a régi és új hegek, pigmentációs foltok, striák állapotának javításában. A száraz, vízhiányos bőr helyre hozásában.

Első sorban a hasamra, combomra, csípőmre kezdtem el használni minden este, igaz reggel és este célszerű használni, de valahogy a reggeli rituálémba nem sikerült még beillesztenem. Majd az arcom tele lett pattanással ami csodaszép hegekben maradt meg, így oda is elkezdtem használni.A tenyérbe öntve inkább vizes állaga van mint olaj, majd mikor elkezded kenni magad jön elő az olajos érzés, nagyon finom az illata odáig vagyok érte. Nem szívódik be túl gyorsan jó pár perc kell neki, de utána nem hagy ragacsos olajos érzetet. Nagyon jól hidratál tényleg rugalmasabb élettel telibb lett a bőröm mindenhol. Az arcomon lévő friss hegeket szépen eltüntette a régieket halványította egy kicsit. A csípőmön lévő régebbi striáknak nagyon jót tett, talán kevésbé látszik. 

A gyenge pontja a köldököm, erről inkább nem mutatok képet, mert ha meglátom sírni tudnék, a piercingem helye triplán szétrepedt mint Rolandnál. Egyszerűen nem hiszem el, hogy ilyen szerencsétlen vagyok. Viszont azt, hogy nem akadályozta meg a repedést nem írom a rossz tapasztalat oldalára hiszen vékony vagyok és elég intenzíven nőtt a hasam, és még mindig nő is. Így miután túl vagyunk a szülésen harcolunk a halványításban. Remélem abban is a segítségemre lesz ez a kis termék. 

Az ára nem a legolcsóbb kategóriába tartozik, de megéri, ugyanis tényleg nagyon kevés kell belőle épp ezért nagyon sokáig elég. Szerintem egy nagyon jó termék lett. (Nem írnám, ha nem így gondolnám.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése