2019. augusztus 2., péntek

TESZT| TRND: Johnson`s CottonTouch

 Azon szerencsések közé tartozunk akik kipróbálhatták a teljesen új JOHNSON'S tusfürdő és testápolóját! Én vagyok/voltam az egyik legkritikusabb aki soha nem fog a gyermekének venni ilyen terméket. Viszont mivel 2019-ben a termékeiket kívül-belül teljesen megújultak az egész világon. A korábban használt összetevők mennyiségét 50%-kal csökkentették. Ezzel sokkal gyengédebbek és egyszerűbbek lettek. A formula mellett a csomagolás megújult. De lássuk, hogy mi a tapasztalásunk és véleményünk a termékekről!






Ez a hatalmas csomag érkezett hozzánk, aminek a kis termékmintáit kiosztottam 3db maradt nálunk amit az utazásunk alatt fogok magammal vinni, mert kis helyet foglal. (Összesen 30db termékmintát kaptunk)  

A márka eléggé magasra tette a mércét és bevallom van egy kis negatív véleményem is.

  • Nem tartalmaznak színezéket, parabént és szulfátot
  • Az élet első napjától kezdve védik és ápolják az érzékeny bababőrt
  • kiegyensúlyozott pH értékűek, kifejezetten újszülött babák érzékeny bőréhez (van nagyobb babáknak/gyermekeknek való is, ez a csomagoláson külön jelzik)
  • nem avatkoznak be az újszülöttek természetes mikroflórájába
  • több mint 90% természetes eredetű összetevőt tartalmaz
Csomagolás:

Szuper pumpás adagoló, keskeny hosszúkás flakon ami megkönnyíti a tárolást, hisz nem duci, nekem nagyon tetszik. A színe is nagyon kis barátságos. A nagyobb gyerekeké már feltünőbb színesebb. Nekem ez sokkal jobban tetszik.

Az egyetlen negatívum az illata számomra túl itenzív egy kisbaba bőrének, férjem szerint pedig nagyon finom az illata. Én az első 3napban konkrétan tüsszögtem folyamatosan. A gyerekeknek nagyon tetszik így nincs vele bajom.

"Az illatok nem jobban és nem kevésbé veszélyesek, mint más összetevők. A JOHNSON’S® minden illatanyag molekulát külön-külön megvizsgál, hogy biztonságos-e. A biztonsági és ápolási kötelezettség vállalásuk részeként az illatanyagokat, mint a termékeik összes többi összetevőjét, kiértékelik, hogy kizárólag a gyengéd összetevők kerülhessenek bele a termékeikbe. A JOHNSON’S® illatanyagok szigorúan teszteltek és biztonságosak, követik a Nemzetközi Illatanyag-ipari Szövetség (IFRA) szigorú előírásait, így a szülők megbízhatnak a címkén szereplő összetevőkben."

Fürdővízbe a habzás miatt kell 2-3 pumpálás (nagy kádba) kis kádba elég 1 is.  Ha a testre kenjük, nagyon bársonyosan habzik. Könnyen kenhető, nagyon könnyen lemosható. A baba/gyermek bőre hihetetlenül puha selymes lesz. Egyszerűen oda vagyok érte. Roland bőrén még különösen imádom, mert olyan baba illata lesz.

A testápolót nem teszteltük, azt hamarosan egy nyereményjátékban valaki megszerezheti. Figyeljétek az oldalt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése